پیامک پلیس راهور ؛ تحت رصد هستید!!!

عده ای از مردم در آستانه سال جدید با ارسال پیامک از جانب پلیس راهور ابراز نگرانی کردند. با خبر پیامک پلیس راهور در فیگار همراه ما باشید.

در روزهای اخیر برخی مخاطبان با ارسال پیامکی از سوی پلیس راهور که برای آن ها ارسال شده، از احتمال توقیف خودروی خود در آستانه سال نو ابراز نگرانی کرده اند!

پیامک پلیس راهور

تحت رصد هستید!!!

پیامک پلیس راهور
پیامک پلیس راهور

ارسال پیامک از جانب پلیس راهور به رانندگان پرخطر

مالک محترم وسیله نقلیه به شماره انتظامی شخصی  ایران ………. برابر بررسی سوابق رانندگی،شما دارای تخلف حادثه ساز در سال 1400 و جزء رانندگان پر خطر محسوب و تحت رصد پلیس راهور هستید.لذا توصیه می گردد نسبت به رعایت دقیق و کامل مقررات راهنمایی و رانندگی برای پیشگیری از هر گونه حادثه رانندگی ،اهتمام ورزید.پلیس راهور فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران

بیشتر بخوانید:

ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی چیست؟

در ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی آمده است: «هرگاه ظرف مهلت چهار ماه از تاریخ ابلاغ قبض جریمه، متخلف جریمه مربوط را پرداخت ننماید از سوی راهنمایی و رانندگی، اخطاریه کتبی با مهلت یک‌ ماهه مبنی بر پرداخت جریمه به وی ابلاغ می گردد.

در صورت پایان مهلت و عدم پرداخت، ضمن ضبط گواهی نامه، پلاک وسیله نقلیه تا زمان پرداخت جریمه در سامانه راهنمایی و رانندگی توقیف خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

در تبصره این ماده آمده است: «در صورتی‌ که مبلغ جریمه خودرویی به 10میلیون ریال برسد، راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام کند و چنان چه ظرف مهلت یک‌ ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد مندرج در ماده (5) این قانون اقدام ننماید، راهنمایی و رانندگی مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه می‌ باشد.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پیامک پلیس راهور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *