بهترین بازی های علمی تخیلی 2022 ؛ موبایل، کامپیوتر، PS4 و PS5

با وجود پیشرفت روز افزون تکنولوژی، ژانر علمی تخیلی نیز پرطرفدار شده‌ است. پس با فیگار باشید تا بهترین بازی های علمی تخیلی 2022 را بشناسید.

در آغاز سال ۱۴۰۱  مراکز آموزشی و دانشگاه ها  پس از دوسال دوری از فضای کلاس و درس بازگشایی و دانشجویان در سر کلاس حاضر شدند. همین مسئله باعث دیدار حضوری دانشجویان و آغاز روابط احساسی بین آنها بوده است. در ادامه با فیلم جنجالی خواستگاری پسر دانشجو از دختر همکلاسی وسط دانشگاه همراه فیگار بمانید.

ماجرای جنجالی خواستگاری وسط دانشگاه

فیلم جنجالی خواستگاری پسر دانشجو

ماجرای جنجالی خواستگاری وسط دانشگاه
خواستگاری پسر دانشجو وسط دانشگاه

بیشتر بخوانید:

این فیلم مورد استقبال کاربران قرار گرفته و سنت‌شکنی پسر دانشجو و شجاعت او در ابراز علاقه بین همه دوستان و همکلاسی‌هایش مورد تحسین قرار گرفت.

موضوع خواستگاری های عجیب و غریب مدتی است که در فضای مجازی گسترش پیدا کرده و معمولا پسران جوان از راه های مختلفی استفاده می کنند تا به طور خاصی از دختر مورد علاقه شان خواستگاری کنند.

این بار هم این پسر دانشجو دانشگاه را برای خاستگاری کردن انتخاب کرده و در محوطه دانشگاه حلقه نامزدی را به هم کلاسیش تقدیم می کند و از او خاستگاری می کند. دختر دانشجو هم خیلی ذوق زده شده و بلافاصله جواب مثبت می دهد و….

فیلم خواستگاری پسر دانشجو از دختر همکلاسی

بیشتر بخوانید:


از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماجرای جنجالی خواستگاری وسط دانشگاه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین بازی های علمی تخیلی 2022 ؛ موبایل، کامپیوتر، PS4 و PS5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *