احتمال بازگشت حامد لک به پرسپولیس ؛ چه کسانی با بازگشت حامد لک مخالفت کردند ؟

احتمال بازگشت حامد لک به پرسپولیس ، در روزهای اخیر جلسه‌ای بین کادر فنی و حامد لک برگزار شد تا با رفع مشکلات موجود، حامد لک بتواند به پرسپولیس برگردد.

از بعد از بازی پرسپولیس مقابل تیم امید کشورمان و به دلیل حواشی ایجاد شده در پی گلی که حامد لک در این بازی دریافت کرد او مجوز حضور در تمرینات گروهی سرخ‌پوشان را به دست نیاورد. در ادامه با خبر بازگشت حامد لک به تمرینات پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

احتمال بازگشت حامد لک به پرسپولیس

چه کسانی با بازگشت حامد لک مخالفت کردند ؟

احتمال بازگشت حامد لک به پرسپولیس
بازگشت حامد لک به پرسپولیس, بازگشت حامد لک پرسپولیس

بازگشت حامد لک به پرسپولیس

حامد لک که بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا توانسته بود به محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم دست یابد و در ادامه هم با قهرمانی در لیگ برتر فصل بیستم به کار خود پایان داده بود، در این فصل از شرایط آرمانی به دور بوده است.

مربی گلرهای پرسپولیس که عامل اصلی پرسپولیسی شدن حامد لک در تابستان 1399 بود حالا از حاشیه‌های این گلر مطرح به ستوه آمده است. شنیدیم داوود فنایی معتقد است این دروازه‌بان با اخراج از تمرین و بازی‌های پرسپولیس هم به خود نیامده و متنبه نمی‌شود. بنابراین مربی گلرهای پرسپولیس از یحیی گل محمدی خواسته است قید بازگشت حامد لک را زده و تا آخر فصل با احمد گوهری لیگ برتر را ادامه دهد.

در این رابطه در روزهای اخیر جلسه‌ای بین لک و کادر فنی پرسپولیس تشکیل شد تا در صورت بهبود شرایط، این دروازه‌بان بتواند دوباره به تمرینات گروهی برگردد اما این جلسه هم نتیجه‌ای در پی نداشت.

در این جلسه که بین برخی از مربیان پرسپولیس و حامد لک برگزار شد برای حضور دوباره این دروازه‌بان در تمرینات گروهی توافقی به دست نیامد تا او همچنان به صورت انفرادی تمرین کرده و مجوز حضور در تمرینات گروهی را به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار احتمال بازگشت حامد لک به پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *