بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف ؛ فرزندان، عکس های شخصی و حواشی

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف ، زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و به عنوان یک مدرس دانشگاه شناخته شده است.

زهرا مشیر همسر آقای محمد قالیباف کیست و فرزندانش چه کاره اند ؟ در ادامه با خبر همسر قالیباف زهرا مشیر همراه فیگار بمانید.

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف

زهرا مشیر همسر قالیباف

بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف
زهرا مشیر همسر قالیباف, همسر قالیباف زهرا مشیر

بیوگرافی زهرا مشیر

زهراسادات مشیر متولد سال 1340 می باشد. او همسر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بوده و فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی می باشد و او به عنوان مدرس دانشگاه شناخته شده است.

سوابق شغلی زهرا مشیر

زهرا مشیر در سال هایی که محمد باقر قالیباف شهردار تهران بود، به عنوان مشاور با همسرش همکاری می کرد و همچنین به سمت از طرف قالیباف منصوب شد. دارای سوابق پژوهشی در حوزه ی زنان, جامعه شناسی فرهنگی و توسعه ،  مدیر کل و مشاور امور بانوان شهرداری تهران در سال (1394-1384) ، و مبدع و مجری طرح های پژوهشی نو در حوزه ی آسیب های اجتماعی زنان برای نخستین بار در ایران (طرح مشاوره و روان درمانی زندانیان زن در تهران, مرکز مداخله در بحران خانواده های در معرض آسیب)

زدواج زهرا مشیر

زهرا مشیری در سال1361 زمانی که 21 ساله بود با محمد باقر قالیباف ازدواج کرد در آن زمان زهرا مشیری در دوران دبیرستان تحصیل می کرد خطبه عقد آنها توسط آیت‌الله خمینی جاری شد

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی زهرا مشیر همسر قالیباف سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *