نادر طالب زاده در بیمارستان بستری شد ؛ از همه مردم التماس دعا داریم

نادر طالب زاده در بیمارستان بستری شد ، نادر طالب‌زاده بار دیگر در بیمارستان بستری شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت، از مردم التماس دعا داریم.

هیه‌کننده برنامه تلویزیونی «عصر» از بستری شدنِ دوباره نادر طالب‌زاده در بیمارستان خبر داد. در ادامه با خبر نادر طالب زاده بیمارستان همراه فیگار بمانید.

نادر طالب زاده در بیمارستان بستری شد

بستری شدن نادر طالب زاده

نادر طالب زاده در بیمارستان بستری شد
بستری شدن نادر طالب زاده, نادر طالب زاده بیمارستان

بستری شدن نادر طالب زاده در بیمارستان

مسعود ده‌نمکی با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود از لحظات سخت نادر طالب‌زاده در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد. ین کارگردان از مردم درخواست کرد تا برای سلامتی این کارگردان، مجری و کارشناس دعا کنند.

بنابر گفته‌های جوادی، وحید جلیلی قائم‌مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی هم به ملاقات او رفته است.

چرا که در صفحه مجازی‌اش نوشته: «حاج نادر عزیزمان سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لحظات سختی را در اتاق مراقبت‌های ویژه می‌گذارند. از همه دوستان التماس دعا. ان‌شاءالله به برکت دعاهای خالصانه مومنین این بار هم به خط مقدم برگردد و سایه‌اش مستدام باشد.»

نادر طالب‌زاده، هنرمند و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون پیش از این به دلیل نارسایی قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نادر طالب زاده در بیمارستان بستری شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *