ماجرای درگیری پرویز پرستویی و سام رجبی در آمریکا که واکنش های زیادی را به همراه داشت چه بود ؟!

پرویز پرستویی و سام رجبی ، معترض اصلی جلسه نشست خبری فیلم داستان‌های هزار و یک‌روز سام رجبی با نام اصلی احسان رجبی بود جودوکار سابق تیم ملی ایران است.

در چند ساعت گذشته درگیری پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش با شماری از تماشاگران فیلم «داستان‌های هزار و یک‌روز» در لس‌آنجلس توجه شمار زیادی از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده و عکس‌العمل‌های زیادی را باعث شده است. در ادامه با خبر سام رجبی پرویز پرستویی همراه فیگار بمانید

پرویز پرستویی و سام رجبی

درگیری سام رجبی و پرویز پرستویی

پرویز پرستویی و سام رجبی
درگیری سام رجبی و پرویز پرستویی, درگیری پرویز پرستو و سام رجبی

درگیری پرویز پرستو و سام رجبی

پرویز پرستویی به همراه جمعی دیگر از بازیگران در اکران عمومی فیلم هزار و یک روز حاضر شده بود و سام رجبی جودوکار سابق ساکن آمریکا چندین بار با دوربین از او پرسید که رابطه پرویز پرستویی و سردار سلیمانی چیست، در نهایت پرویز پرستویی شاکی شد و به مچ دست او (یا به سمت گوشی او) ضربه زد.

این ماجرا سبب حضور پلیس آمریکا در محل اکران فیلم شد و بازتاب‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پرویز پرستویی و سام رجبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *