بیوگرافی نادر طالب زاده از ترور تا فوت ؛ دلیل فوت نادر طالب زاده چه بود ؟!

بیوگرافی نادر طالب زاده مجری و کارگردانی ارزشی و همسرش زینب مهنا و اعظم باقری با عکس و ناگفته های ترور تا علت فوت او را می خوانید.

نادر طالب زاده متولد 4 دی 1332 در تهران، مجری است. در ادامه با خبر بیوگرافی نادر طالب زاده مجری همراه فیگار بمانید.

بیوگرافی نادر طالب زاده

علت فوت نادر طالب زاده

بیوگرافی نادر طالب زاده
علت فوت نادر طالب زاده, بیوگرافی نادر طالب زاده مجری

نادر طالب زاده سابقه بستری در بیمارستان را در سال‌های گذشته داشت.
او در سال 1394، در بیمارستان تحت عمل قلب باز قرار گرفت و پس از بهبودی و طی دوران نقاهت، مرخص شد و به فعالیت هنری و رسانه‌ای خود ادامه داد.

در سال 1348 وقتی 16 ساله بود برای ادامه تحصیل راهی کشور آمریکا شد تا اینکه شهریور 1357 در اوخر دوره فوق لیسانس در بحبوحه انقلاب به ایران بازگشت

روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه امسال بود که وحید جلیلی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی از بستری شدن نادر طالب زاده در بیمارستان خبرداد. گفتنی است طالب‌زاده متولد 1332 در تهران، مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و بازیگر و کارگردان سینما است و در روز جمعه 9 اردیبهشت 1401 چشم از جهان فروبست.

او فعالیت هنری را از 1359 در صدا و سیمای جمهوری اسلامی با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی نادر طالب زاده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *