هلیا حسینی دختر نابغه برنامه تلوزیونی برنده باش به خارج مهاجرت کرد ؟!

هلیا حسینی نابغه‌ ایرانی که چند سال پیش در مسابقه برنده باش با اجرای رضا گلزار شرکت کرده بود و باعث تعجب همگان شد به خارج مهاجرت کرد.

در این مسابقه شرکت کنندگان زیادی حضور پیدا کردند و توانستند مبلغی برنده شوند. امروز در فیگار می خواهیم درباره هلیا حسینی نابغه‌ ایرانی صحبت کنیم که در این مسابقه شرکت کرد. در ادامه با خبر هلیا حسینی برنده باش همراه فیگار بمانید.

 هلیا حسینی نابغه‌

هلیا حسینی مهاجرت

هلیا حسینی نابغه‌
مهاجرت هلیا حسینی, هلیا حسینی برنده باش

مهاجرت هلیا حسینی

هلیا حسینی، دختر نابغه‌ای که چند سال پیش در برنامه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار حضور یافت و باعث تعجب او و بینندگان شد، حالا در یکی از دانشگاه‌های آمریکا در حال ارائه کنفرانس علمی است.

حسینی گفت: سال 96 جوانترین شرکت کننده کنکور بودم و رتبه 35 منطقه و 95 کشوری رشته تجربی را به دست آوردم

محمدرضا گلزار در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: به نظرم  100  میلیون تقدیم شما کنیم، حالا به ما بگویید چه برنامه‌ای برای 100 میلیون دارید!؟ در آخرین اخبار و فیلم های منتشره مشخص است هلیا حسینی از ایران رفته و در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هلیا حسینی نابغه‌ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *