حامدی‌فر: حتی بعد از گلزنی به تیم استقلال هم نمیتوانیم خوشحالی کنیم!

حامدی فر بازیکن صنعت نفت : با توجه به شرایطی که پیش آمده است، گلم را به روح همه عزیزانی که در حادثه متروپل آبادان به رحمت خدا رفتند، تقدیم می‌کنم.

امید حامدی فر در گفتگویی در رابطه با بازی صنعت نفت آبادان و  نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی بازی سخت و جانداری بود. جز سخت‌ترین بازی‌های نیم فصل دوم تیم ما بود. به این دلیل که نفت مسجد سلیمان برای بقا در لیگ برتر می جنگید و بازی آنها خیلی فیزیکی و جنگنده بود. در ادامه با خبر حامدی‌ فر آبادان همراه فیگار بمانید.

حامدی فر بازیکن صنعت نفت

حامدی فر صنعت نفت آبادان

حامدی فر بازیکن صنعت نفت
صنعت نفت آبادان حامدی فر, حامدی‌ فر آبادان

صنعت نفت آبادان حامدی فر

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در رابطه با گلزنی خیلی خوشحال شدم چون توانستم به تیم کمک کنم و بازی‌ام موثر باشد. اما به خودم اجازه خوشحالی بعد گل ندادم. با توجه به شرایطی که پیش آمده است، چون واقعاً نمی‌توانیم خوشحال باشیم. گلم را به روح همه عزیزانی که در حادثه متروپل آبادان به رحمت خدا رفتند، تقدیم می‌کنم. امیدوارم خداوند به بازماندگان صبر بدهد و روح‌شان شاد باشد.

حامدی‌فر در رابطه زمان پایان قردادش با صنعت نفت آبادان و برنامه‌اش برای فصل بعد تصریح کرد:  قرارداد 3 ساله با صنعت نفت آبادان داشتم و قراردادم در پایان فصل تمام می‌شود و بازیکن آزاد حساب می شوم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حامدی فر بازیکن صنعت نفت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *