ابراز همدردی و ادای احترام خواننده گروه ماکان بند وسط کنسرت با مردم آبادان

امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند ، پیش از شروع کنسرتش برای ادای احترام به مردم داغدیده آبادان از طرفداران خود خواست برای دقایقی مردم آبادان را تشویق کنند.

امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند شب گذشته در کنسرت خود با مردم داغدار آبادان همدردی کرد و ترانه‌ای را تقدیم‌شان نمود. در ادامه با خبر کنسرت ماکان بند آبادان همراه فیگار بمانید.

امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند

کنسرت ماکان بند

امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند
کنسرت ماکان بند آبادان, کنسرت ماکان بند امیر مقاره

کنسرت ماکان بند امیر مقاره

ماکاند بند یک پروه موسیقی دو نفره در سبک پاپ است، دو عضو این گروه رهام هادیان و امیر مقاره می باشد که طرفداران میلیونی دور خود جمع کردند.

امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران، خواننده است. او از دوران نوجوانی با شعر سرودن فعالیت خود را در موسیقی آغاز کرد و از سال 1393 بصورت مستقل و حرفه وارد خوانندگی شد و چند ترک با دوستانش هم منتشر کرد. صدای او بیشتر از طریق حمایت سایت رادیو جوان شروع شد اما بر عکس برخی هنرمندان صاحب نام بخاطر همکاری با این سایت ممنوع الکار نشد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *