تصاویر تلخ از متروپل آبادان ؛ عرفان و آرین یکدیگر را در آغوش گرفته بودند!

دوم خرداد ماه سال جاری ساختمان متروپل در آبادان به یکباره فروریخت که سبب جان باختن تعدادی از هموطنانمان شد و هرروز تصاویره تلخی از متروپل منتشر میشود.

پیکر دو جان باخته حادثه متروپول هم از زیر آوار پیدا شد. پدر ملیکا در محل کشف این پیکرها، دختر خود را شناسایی کرد. در ادامه با خبر ملیکا متروپل همراه فیگار بمانید

ساختمان متروپل

عرفان و آرین جلیلیان متروپل

ساختمان متروپل
عرفان و آرین جلیلیان, ملیکا متروپل

پیکر دو جان باخته حادثه متروپول  هم از زیر آوار پیدا شد. پدر ملیکا در محل کشف این پیکرها، دختر خود را شناسایی کرد. ملیکا دختر مینوشهری بود که در حادثه متروپل آبادان جان باخت. او به همراه خواهرش چند دقیقه‌ای زیر سایبان بستنی فروش کنار متروپل آبادان منتظر مادرشان بودند که ساختمان بر سرشان آوار شد.

عرفان و آرین جلیلیان

پیکر 3 جان باخته کشف و رهاسازی شده در متروپل، شناسایی شد. با باز شدن دسترسی تیم‌های آواربرداری به طبقه زیرین ساختمان متروپل، پیکر فوزی، عرفان و آرین جلیلیان شناسایی و به خانواده تحویل داده شدند.
به گفته امدادگران حاضر در صحنه، عرفان و آرین، پیکر دو پسر خانواده جلیلیان در حالی پیدا شد که همدیگر را در آغوش گرفته بودند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساختمان متروپل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *