درگیری ریچارلیسون و وینیسیوس جونیور در تمرینات تیم ملی برزیل + عکس

در تمرین تیم ملی برزیل اتفاقی افتاد که تصاویر آن در رسانه‌های مختلف ورزشی جهان منتشر شد، در این تصاویر درگیری ریچارلیسون و وینیسیوس به چشم میخورد!

تمرینات امروز تیم ملی برزیل با حواشی ای از جمله درگیری ریچارلیسون و وینیسیوس همراه بود. در ادامه با خبر درگیری ریچارلیسون در تیم ملی همراه فیگار بمانید.

درگیری ریچارلیسون و وینیسیوس

درگیری وینیسیوس و ریچارلیسون

درگیری ریچارلیسون و وینیسیوس
درگیری وینیسیوس و ریچارلیسون, درگیری ریچارلیسون در تیم ملی

روز پنجشنبه هفته گذشته کره جنوبی در سئول میزبان برازیل پرافتخارترین تیم جهان بود که این بازی با برتری پنج بر یک سلسائو همراه شد. نیمار 2 بار از روی نقطه پنالتی دروازه میزبان را گشود و ریچالیسون، کوتینیو و گابریل ژسوس دیگر گلزنان برزیل بودند. هوانگ یو جو هم تک گل کره را زد.

این تیم فردا هم به مصاف ژاپن می‌رود، اما در تمرینات امروز تیم ملی برزیل پیش از تقابل با ژاپن در چارچوب بازی های دوستانه، با حواشی هایی همراه بود. ریچارلیسون و وینیسیوس جونیور در طول تمرینات برزیل با یکدیگر درگیر شدند و با دخالت بازیکنانی از جمله نیمار، دنی آلوز و لوکاس پاکتا این دو بازیکن از یکدیگر جدا شدند. علت درگیری آن ها هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگیری ریچارلیسون و وینیسیوس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *