زامبی شدن دختران دانشگاه شیراز ؛ مسمومیت هولناک دانشجویان دختر با خوردن آدامس! + فیلم

پرویز پرستویی با انتشار ویدئویی درباره دخترانی نوشت که گفته شده دانشجویان دانشگاه شیراز هستند و با خوردن نوع خاصی از آدامس‌های وارداتی زامبی‌ شده‌اند.

فیلم منتشر شده از آنچه زامبی شدن دانشجویان دانشگاه آزاد شیراز با خوردن آدامس عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در ادامه با خبر زامبی دانشگاه شیراز همراه فیگار بمانید.

دانشجویان دانشگاه شیراز

زامبی در دانشگاه شیراز

دانشجویان دانشگاه شیراز
زامبی شدن دانشجویان دانشگاه شیراز, زامبی در دانشگاه شیراز

زامبی شدن دانشجویان دانشگاه شیراز

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ویدئویی را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت که اگرچه درباره آنچه راجع به این فیلم می‌گویند اطمینانی ندارد ولی نقل شده است که فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز است که با خوردن نوع خاصی از آدامس‌های وارداتی با طعم توت‌فرنگی دچار مسمومیت شده و رفتارهای وحشیانه (زامبی‌طور) از خود بروز داده‌اند.

اما بررسی ما نشان می‌دهد که نخستین بار این ویدیو چهار سال قبل در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده بود. آن زمان بخشی از کاربران مدعی شده بودند که این اتفاق در دانشگاه آزاد واحد شیراز رخ داده است.

روابط عمومی دانشگاه آزاد شیراز هم در همان موقع ضمن تکذیب وقوع این حادثه در این دانشگاه، تاکید کرده بود که این حادثه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس رخ داده است.

حالا هم با بازنشر دوباره این ویدیو، روابط عمومی دانشگاه آزاد شیراز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که این کلیپ از چند سال قبل (سال 98) در فضای مجازی بنام دانشگاه آزاد اسلامی شیراز انتشار یافته است. در همان سال هم  طی اطلاعیه‌ای، از سوی این مرکز تکذیب شده است.

فیلم زامبی شدن دانشجویان دانشگاه شیراز

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانشجویان دانشگاه شیراز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *