انفجار شدید ۴ مغازه در قیطریه ؛ جزئیات انفجار شدید مغازها در قیطریه معلوم شد!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار شدید در یک مغازه تعویض روغنی و مغازه های اطراف آن در قیطریه خبر داد.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از انفجار شدید در 4 مغازه در بلوار صبا در منطقه قیطریه خبر داد. در ادامه با خبر انفجار در قیطریه همراه فیگار بمانید.

انفجار شدید در یک مغازه تعویض روغنی

انفجار مغازه در قیطریه

انفجار شدید در یک مغازه تعویض روغنی
انفجار مغازه در قیطریه, انفجار 4 مغازه در قیطریه

انفجار 4 مغازه در قیطریه

سید جلال ملکی در گفتگویی درباره جزئیات وقوع این حادثه و اعزام آتش‌نشانان به محل گفت: در ساعت 13:47 امروز یک مورد انفجار در یک تعمیرگاه، در بلوار قیطریه، بلوار صبا به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: با اعلام این خبر، ماموران 2 ایستگاه آتش‌نشانی ظرف 4 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و با مشاهده تخریب 4 مغازه تویض روغنی و تعویض لاستیک بلافاصله عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

ملکی با بیان اینکه انفجار باعث تخریب 60 درصدی مغازه‌ها شده است، گفت: آتش‌نشانان 4 مردی که در حادثه مجروح شده بودند را نجات و برای سیر مراحل درمانی به امدادگران تحویل دادند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انفجار شدید در یک مغازه تعویض روغنی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *