علیرضا بیرانوند ؛ مربی برزیلی پرسپولیس میگوید بیرانوند دروازه‌بان بزرگی است

علیرضا بیرانوند بعد از مدت ها در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد. بازگشت بیرو بعد از جدایی 700 هزار دلاری. در ادامه مطلب بیرانوند پرسپولیس همراه فیگار باشید.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ به تیم بزرگی آمدم و احساس غرور می کنم که اینجا هستم و قرار است با بیرانوند کار کنم.

علیرضا بیرانوند

مربی برزیلی پرسپولیس میگوید بیرانوند دروازه‌بان بزرگی است

بیرانوند پرسپولیس, بیرانوند علیرضا
بیرانوند پرسپولیس, بیرانوند علیرضا

علیرضا بیرانوند دو فصل پیش و پس از دیدار مقابل پیکان اردوی پرسپولیس را ترک کرد و به آنتورپ رفت تا پیراهن رویال آنتورپ را برتن کند. این انتقال برای پرسپولیس آورده 700 هزار دلاری داشت و سرخ‌پوشان در آن مقطع بخشی از مشکلات مالی خود را با این رقم حل کردند. در این مدت بیرانوند پیراهن آنتورپ و بوآویشتا را برتن کرد و تجارب نه‌چندان موفقی را در اروپا گذراند و در شرایطی به پرسپولیس بازگشت که سرخ‌پوشان هیچ رقمی برای آزادسازی او پرداخت نکردند تا به شکلی مطلوب و با سود خالص، گلر شماره یک تیم ملی را به‌خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید:

مربی برزیلی پرسپولیس میگوید بیرانوند دروازه‌بان بزرگی است

بیرانوند پرسپولیس, بیرانوند علیرضا
بیرانوند پرسپولیس, بیرانوند علیرضا

وسلی ننکا مربی برزیلی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته برای شروع کارش با سرخپوشان وارد تهران شد، از صبح امروز دوشنبه کارش را با سرخپوشان آغاز کرد. این مربی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از حضور در ایران خیلی خوشحالم و از کار کردن در پرسپولیس احساس غرور می‌کنم. وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و باید تلاش کنیم تا بهترین کارایی‌مان را ارائه دهیم تا به هدفمان برسیم. ننکا در مورد کار کردن با علیرضا بیرانوند، گفت:‌ علیرضا دروازه‌بان بزرگی است که با هم کار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علیرضا بیرانوند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *