بهاره رهنما عروس لبنانی ها شد ؛ شوهر سوم بازیگر ایرانی کیست؟ [+عکس]

بهاره رهنما عروس لبنانی ها شد . این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

بهاره رهنما با انتشار یک عکس در استوری اینستاگرام شایعه ازدواج سوم خود را مجددا بر سر زبان ها انداخت. در ادامه با خبر شوهر سوم بهاره رهنما همراه فیگار بمانید.

بهاره رهنما عروس لبنانی ها شد

بهاره رهنما عروس لبنانی

بهاره رهنما عروس لبنانی ها شد
بهاره رهنما عروسی کرد, شوهر سوم بهاره رهنما, بهاره رهنما

بهاره رهنما عروسی کرد ؟

بهاره رهنما باز هم با استایل جنجالی عکسی را از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که برخی از کاربران مجازی با دیدن عکس او شباهتش را به زنان لبنانی وایرال کردند. هرچند پیش تر این بازیگر به حواشی مربوط به ازدواج سومش و اسامی منتشر شده به عنوان همسر سوم خود واکنش نشان داده بود.

بهاره رهنما عروس لبنانی ها شد
شوهر سوم بهاره رهنما, بهاره رهنما, بهاره رهنما عروس لبنانی

استایل او در طول سفر به چهار کشور همواره به گونه ای است که تمام موهای او پوشیده شده است، در صورتی که پیش از این رعایت این نکته در استایل های بهاره رهنما از اهمیت خاصی برخورددار نبوده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهدی طارمی بازیکن تیم ملی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *