گریه های دختر پاکستانی با سرود سلام فرمانده در لاهور پاکستان + [فیلم]

گریه های یک دختر نوجوان پاکستانی در زمان پخش سرود سلام فرمانده در پاکستان روزهای اخیر خبر ساز شده است. در ادامه میتوانید این فیلم را تماشا کنید.

سرود سلام فرمانده پس از بازخوانی در مناطق مختلف جهان، با صدای خواننده اصلی یعنی ابوذر روحی در شهر لاهور پاکستان اجرا شد. در ادامه با خبر سلام فرمانده پاکستان همراه فیگار بمانید.

سرود سلام فرمانده در پاکستان

اجرای سرود سلام فرمانده در پاکستان

سرود سلام فرمانده در پاکستان
گریه دختر پاکستانی سرود سلام فرمانده, اجرای سرود سلام فرمانده در پاکستان

گریه دختر پاکستانی سرود سلام فرمانده

ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده اوایل هفته جاری به پاکستان سفر کرد و‌ مورد استقبال مردم لاهور قرار گرفت. سرود حماسی «سلام فرمانده» پس از بازخوانی در کشورها و شهرهای مختلف جهان، به پاکستان رسید و با صدای خواننده اصلی این سرود یعنی «ابوذر روحی» در شهر «لاهور» اجرا شد.

به تازگی تصاویری از گریه‌های یک دختر نوجوان پاکستانی در زمان پخش سرود سلام فرمانده منتشر شده است. در این تصاویر یک دختر نوجوان پاکستانی با به دست داشتن پرچم این کشور، به شدت منقلب شده و سرود سلام فرمانده را با دل و جان می‌خواند.

فیلم گریه دختر پاکستانی با سرود سلام فرمانده را مشهاده میکنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سرود سلام فرمانده در پاکستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


One thought on “گریه های دختر پاکستانی با سرود سلام فرمانده در لاهور پاکستان + [فیلم]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *