تماشای رایگان فیلم اوپنهایمر Oppenheimer دوبله فارسی و با زیرنویس فارسی چسبیده 

تاریخ اکران فیلم Oppenheimer (2023) مشخص شد. هم‌اکنون می‌توانید به لینک دانلود فیلم اوپنهایمر بدون سانسور در انتهای نوشتار دسترسی داشته باشید.

زمان پرده برداری از فیلم Oppenheimer (2023) معلوم شد. همزمان با انتشار نخستین تریلر، تاریخ اکران این فیلم نیز مشخص شد. در ادامه مطلب نخستین تریلر از فیلم Oppenheimer (2023) تماشا کنید. قبل از هر چیز باید بدانید که فیلم اوپنهایمر بالای ۱۷ سال است و این فیلم، اولین فیلم نولان با رتبه R بعد از ۲۰ سال می‌باشد.

تمامی مقالات مرتبط با اوپنهایمر را از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

تمامی مقالات اوپنهایمر

دانلود فیلم اوپنهایمر

تاریخ انتشار Oppenheimer

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم اوپنهایمر + دانلود فیلم Oppenheimer با زیرنویس فارسی چسبیده

شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق لینک بهترین فیلم های کریستوفر نولان به مهم‌ترین فیلم های آقای نولان آگاهی داشته باشید تا با فضای کلی و نوع نگاه وی از ساخت فیلم آشنا شوید.


فیلم جدید «کریستوفر نولان» به نام «اوپنهایمر» درباره‌ی زندگی جی رابرت اوپنهایمر، دانشمند هسته‌ای است. او نقش مهمی در ساخت بمب اتم دارد.

  • بازیگران: فلورانس پیو، امیلی بلانت، مت دیمون، کیلین مورفی و…
  • کارگردان: کریستوفر نولان

زیرنویس فارسی – نسخه CAM

دانلود قانونی فیلم اوپنهایمر (نیم‌بهاء) با زیرنویس چسبیده فارسی

دانلود فیلم اوپنهایمر با دوبله فارسی


21 July

فیلم اوپنهایمر در 21 ژوئیه 2023 برابر با 30 تیر 1402 اکران خواهد شد و از طریق کانال تلگرامی دنیای فیلم و سریال فیگار می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود رایگان فیلم اوپنهایمر

به محض انتشار می‌توانید از طریق کانال تلگرامی دنیای فیلم و سریال فیگار این فیلم را رایگان دانلود کنید.

تاریخ اکران فیلم Oppenheimer (2023)
تاریخ انتشار Oppenheimer

اوپنهایمر، یک فیلم رو به اکران بریتانیایی آمریکایی در ژانر حماسی زندگینامه‌ای به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. نولان فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر به رشته تحریر درآورده است. داستان فیلم دربارهٔ زندگی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی است که به عنوان پدر بمب اتمی شناخته شده‌است.

مقالات مرتبط:

تمامی مقالات درباره فیلم اوپنهایمر

تمامی مقالات درباره فیلم باربی

نخستین تریلر فیلم Oppenheimer (2023)

این فیلم به جی. رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان آمریکایی که به عنوان یکی از پدران بمب اتم شناخته می‌شود و همچنین نقش او در ساخت این نوع بمب در طول جنگ جهانی دوم می‌پردازد. کیلین مورفی در این اثر ایفای نقش اوپنهایمر را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *