آینده مبهم خندوانه ؛ رامبد جوان گفت هیچ چیزی مشخص نیست

آینده مبهم خندوانه در دستان سازندگان برنامه است. رامبد جوان همزمان با پخش آخرین قسمت خندوانه اعلام کرد که درباره آینده این برنامه هیچ چیزی مشخص نیست.
رامبد جوان همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل هشتم خندوانه متنی را منتشر و با بیان اینکه نمی‌داند در آینده چه خواهد شد، در عین حال نسبت به ساخت ادامه این برنامه ابراز امیدواری کرده است. در ادامه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

آینده مبهم خندوانه

فصل جدید خندوانه

آینده مبهم خندوانه
آینده مبهم خندوانه

پیش از این، اظهاراتی از سوی محمد بحرانی صداپیشه جناب خان هم مبنی بر اینکه:

شاید بعد از این خندوانه برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر خندوانه ساخته شود و معلوم نیست اگر ساخته شود من در خندوانه باشم.

این شائبه را برای برخی ایجاد کرده بود که شاید تلویزیون تصمیم به پایان تولید و پخش این برنامه با اجرای رامبد جوان گرفته باشد.


بیشتر بخوانید:


نهصد و بیست و دومین قسمت از برنامه خندوانه در حالی آغاز می‌شد که رامبد جوان تلاش کرده بود برای قسمت پایانی فصل هشتم تدارک ویژه‌ای ببیند، از این رو در قسمت آخر، برنامه خندوانه زمان بیشتری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این قسمت پایانی برخلاف قسمت‌های پیشین جناب‌خان از ابتدا در کنار رامبد جوان بود و استندآپ و آیتم‌های مختلفی از میهمانان فصل و بخشی از پشت صحنه برنامه پخش شد.

رامبد جوان در پایان برنامه با قرائت نامه‌ای برای مردم آرزو کرد آن‌قدر شاد باشند و موقعیت‌های شادمانی برایشان فراهم شود که نیازی به برنامه‌های سرگرم‌کننده نداشته باشند؛ اگرچه برنامه سرگرم‌کننده در بهترین شرایط ممکن هم به کار می‌آید.

آینده خندوانه

رامبد جوان طراح، مجری و کارگردان این برنامه با انتشار یاداشتی درباره آینده آن نوشت :

آینده چه خواهد شد؟ نمی‌دانیم! چاره‌ای جز امید نداریم و امیدواریم و مشتاق دیدار شما خواهیم بود. در فصل هشتم هم مطابق تمام فصول گذشته در روزگار سخت و در لحظه‌های تلخ تمام تلاشمان بر این بود که سهم شادی را برای شما بیشتر کنیم.

با وجود تمام مشکلات اقتصادی، گرانی‌ها، سختی‌ها و با غمی که از اخبار، رخدادها، اتفاقات، فاجعه‌ها، تغییر کیفیت زندگی مردم و … داشتیم تا همه آن شوک‌هایی که از نقطه های مختلف چه چشیدن زهر سوگ متروپل و از دست دادن هموطنان‌مان در وقایع متفاوت چه بلایای ایجاد شده برای محیط‌زیست و حیوانات و… بر همه ما وارد شد دشوارترین کار همین بود؛ خنداندن شما.

درپایان این یادداشت آمده است :

مهم این است که ما هدفمان فقط و فقط شادی و رضایت شما یعنی مردم ایران بود. ما به این هدف، مداوم بالیدیم و این افتخار ماست؛ تولید نزدیک به هزار قسمت برنامه دشوار با هدف شادی شما.

با این همه پیشتر رامبدجوان در پاسخ به سوالی در رابطه با ادامه تولید برنامه خندوانه، گفته بود که:

باید برای شروع فصل جدید به خودمان زمان بدهیم و مخاطبمان هم حوصله کند. اما ما خندوانه را دوست داریم و می‌خواهیم که ادامه پیدا کند و هیچوقت به تعطیل شدن خندوانه فکر نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آینده مبهم خندوانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *