روایت حسن همتی بازیگر کوتاه قامت سریال یاغی + [بیوگرافی]

روایت حسن همتی بازیگر کوتاه قامت سریال یاغی از سختی های زندگی. حسن همتی بازیگر کوتاه قامت سریال یاغی از سختی های زندگی خود گفت.

روایت بازیگر کوتاه‌قامت سریال یاغی از سختی‌های زندگی‌اش تا پیش از بازی در این سریال. در ادامه این مطلب با بیوگرافی حسن همتی و سختی های زندگی‌اش همراه ما باشید.

روایت حسن همتی بازیگر کوتاه قامت سریال یاغی

بازیگر کوتاه‌قامت سریال یاغی

روایت حسن همتی بازیگر کوتاه قامت سریال یاغی
روایت حسن همتی بازیگر کوتاه قامت سریال یاغی

حسن همتی، بازیگر کوتاه‌قامتی که در سریال یاغی نقش دوست جاوید را بازی می‌کند در گفت‌وگویی درباره گذشته تلخ، سختی های زندگی خود که از سرگذرانده حرف زده و گفته:

دو سال و نیم توی خوابگاه زندگی می‌کردم. خوابگاهی که شب‌ها نمی‌تواستم در آن از ترس ساس‌ها درست بخوابم. چراغ گوشیم را تا صبح روشن می‌کردم و نشسته می‌خوابیدم تا ساس رویم نیاد.

او در مصاحبه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر شده می گوید:

سال ها از بی پولی عذاب می کشیدم و جایی برای خوابیدن نداشتم؛ شب ها در خوابگاه به خاطر حشرات نمی خوابیدم.


بیشتر بخوانید:


حسن همتی در یاغی

همتی درباره برخورد متفاوت مردم تا قبل از بازی در این سریال گفته:

قبل از اینکه اسمی از من در سریال بیاید مردم یک جور دیگر نگاهم می‌کردند. وقتی کار اداری داشتم اصلا برایم اهمیت قائل نمی‌شدند. انگار نه انگار من ارباب‌رجوع هستم. الان که سریالم پخش شده برخوردها تغییر کرده. واقعا چرا؟ من همان حسن هستم، فقط یک فیلم ازم پخش شده. اگرنه شخصیتم همان است.

سختی های زندگی حسن همتی

او تعریف کرده که بعضی کارگردان‌ها از او دعوت به کار می‌کرده‌اند اما برخورد درستی با او نداشته‌اند:

یک عده بودند بعد از اینکه کار می‌کردم، دستمزدم را نمی‌دادند یا بهم بیش از حد سخت می‌گرفتند. از دستمزدم می‌زدند، از سرویسم می‌زدند. چهار ماه در یک شهر غریب در گرما و سرما کار کردم اما چند سال از پخش سریال گذشته هنوز هیچ دستمزدی بهم نداده‌اند.

بیوگرافی حسن همتی

حسن همتی بازیگری را با تئاتر اغاز کرد و چند سالی در عرصه تئاتر به فعالیت پرداخت و چند نمایش را بازی کرد و چند نمایش دیگر را نیز کارگردانی نمود.

آقای همتی در کارنامه خود نمایش های لباسی برای مهمانی، زاغ، ریما و شین را کارگردانی کرده است و توانسته نشان بدهد از هنرمندان با استعداد و کاربلد کشورمان میباشد.

این بازیگر اولین تجربه حرفه ای خود را در بازیگری در سریال خانه مادری کسب کرد سریالی که توسط علی امانی و امین امانی در سریال ۱۳۹۶ تولید شد و تجربه بسیار خوبی برای آقای همتی به شمار می امد.

حسن همتی در سریال یاغی گام بسیار مهمی در عرصه بازیگری برداشت و نقش دوست جاوید را بازی میکرد. سریال یاغی توست محمد کارت کارگردانی شد و به شهرت آقای همتی کمک شایانی کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار روایت حسن همتی بازیگر کوتاه قامت سریال یاغی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *