علت توقف پخش سریال جیران + [ماده ۲۹ قانون حمایت از حقوق مولفان]

پخش سریال جیران بر اساس حکم قضایی متوقف شد. دلیل متوقف شدن شکایت شاکی خصوصی به لحاظ نقض مالکیت ادبی و هنری و براساس حکم قضائی بوده است.

ادامه پخش سریال نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی به دلیل نقض مالکیت ادبی و هنری با حکم قضایی متوقف شد. در ادامه با خبر سریال جیران متوقف شد همراه فیگار بمانید.

پخش سریال جیران

متوقف شدن سریال جیران

پخش سریال جیران
سریال جیران متوقف, سریال جیران متوقف شد, متوقف شدن سریال جیران

علت متوقف شدن سریال جیران چیست ؟

این حکم در پی شکایت شاکی خصوصی از شرکت فناوران ایده پرداز (فیلیمو) و در راستای اجرای ماده ۲۹ قانون حمایت از حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان و در جهت حمایت از شاکی خصوصی صادر شده است. بنا بر این گزارش با توجه به نظریه کارشناسی رسمی دادگستری مبنی بر لطمه اساسی به اثر متعلق به شاکی در صورت ادامه پخش سریال، دستور قضایی در خصوص جلوگیری از نشر، پخش و عرضه اثر صادر شده است.

جیران یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. تاکنون ۲۳ قسمت از فصل نخست این سریال پخش شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پخش سریال جیران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *