سورپرایز حامد آهنگی توسط همسرش ؛ واکنش حامد آهنگی به گفته های همسرش

سورپرایز حامد آهنگی توسط همسرش . ویدیویی از سورپرایز آقای آهنگی توسط همسرش در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی را ببینید. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.واکنش حامد آهنگی و ویدیویی از سورپرایز متفاوت حامد آهنگی توسط همسرش در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی حاشیه ساز شد.

سورپرایز حامد آهنگی توسط همسرش

واکنش حامد آهنگی به گفته های همسرش

حامد آهنگی سورپرایز همسرش
حامد آهنگی سورپرایز همسرش

حامد آهنگی استندآپ کمدین ایرانی است. او متولد ۱۷ تیر ماه ۱۳۵۸ در شهرستان بندر انزلی است. حامد آهنگی همچنین به عنوان کمدین در برنامه خندوانه حضور پیدا کرده و در سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت محصول ۱۳۹۷ ایفای نقش کرده‌است. همسر حامد آهنگی صفورا آغاسی از بازیگران تئاتر است.

بیشتر بخوانید

واکنش حامد آهنگی به گفته های همسرش

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سورپرایز حامد آهنگی توسط همسرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *