مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس حین اجرا در کنسرت! [+عکس و فیلم]

فیلم منتشر شده از آنچه مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس (BTS) در حال اجرا در کنسرت عنوان شده بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

در فیلمی که منتشر شده است، شیء ای بزرگ از سقف محل کنسرت روی یک از اعضای موسیقی می‌افتد و اورا نقش بر زمین می‌کند! در ادامه با خبر مرگ اعضای گروه بی تی اس همراه فیگار بمانید.

مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس

فیلم مرگ یکی از اعضای بی تی اس

مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس
مرگ اعضای گروه بی تی اس, فیلم مرگ یکی از اعضای بی تی اس

افتادن تابلو در کنسرت گروه بی تی اس

گفتنی است، بررسی های ما نشان می دهد این فیلم مربوط به حادثه ای است که پنجشنبه شب در کنسرتی در کشور هنگ کنگ اتفاق افتاده و هیچ ربطی به گروه BTS ندارد. خواننده هنگ کنگی هم قطع نخاع شده و اکنون زنده است. بی تی اس آرمی ها در ایران چندی است در پی جدایی موقت گروه BTS آهنگ ها و اجراهای سولو اعضای این گروه را دنبال می کنند.

فیلم افتادن تابلو روی اعضای گروه بی تی اس


در یوتیوب ببینید:

تیزر اپیزود 1 فیکست – نقد و بررسی فیلم جنایات آینده 2022

جهت دیدن نسخه‌ی طولانی این نقد و بررسی از یوتیوب از طریق لینک زیر اقدام کنید:

نقد و بررسی فیلم Crimes of the Future 2022 – اپیزود اول فیکست

لینک پادکست اپیزود 1 نقد و بررسی فیلم جنایات آینده


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


3 thoughts on “مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس حین اجرا در کنسرت! [+عکس و فیلم]

  1. سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستانی که تمایل دارند در پروژه توکن(BTS) بی تی اس شرکت کنند این پروژه با نام تجاری(Bitshitcoin) در صرافی هات بیت قابل انجام هست دوستان فقط خواهشا بیشتر از ۲۰ دلار سرمایه گذاری نکنید این ۲۰ دلار میتونه زندگی شمارو دگرگون کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *