پیوستن بازیگران جدید به فصل چهارم سریال The Boys [+عکس و لیست بازیگران]

آمازون از اضافه شدن بازیگران جدید فصل چهارم سریال The Boys خبر داده است. همچنین پسر هوملندر حالا قرار است یکی از نقش‌های اصلی سریال باشد.

خرداد امسال بود که شبکه آمازون از تمدید زودهنگام سریال The Boys برای فصل چهارم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فصل چهارم این سریال پیوستند. در ادامه با خبر سریال the boy فصل ۴ همراه فیگار بمانید.

بازیگران جدید فصل چهارم سریال The Boys

فصل چهارم سریال the boy

بازیگران جدید فصل چهارم سریال The Boys
بازیگران فصل چهارم سریال the boy, فصل چهارم سریال the boy, سریال the boy فصل ۴

بازیگران فصل چهارم سریال the boy چه کسانی هستند؟

والری کری با سابقه بازی در فیلم Blair Witch و سریال The Following که بازیگر نقش کارا در بازی Detroit: Become Human نیز است،‌ به‌همراه سوزان هیوارد با سابقه بازی در سریال Orange Is the New Black و سریال Vinyl، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل چهارم سریال The Boys اضافه شده‌اند.

بازیگران جدید فصل چهارم سریال The Boys
بازیگران فصل چهارم سریال the boy, فصل چهارم سریال the boy, سریال the boy فصل ۴بازیگران جدید فصل چهارم سریال The Boys

کری نقش یک ابرقهرمان به‌نام Firecracker و هیوارد نقش شخصیتی به‌نام خواهر سیج را در فصل چهارم سریال بویز بازی خواهند کرد. کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت و کولبی مینیفی، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل چهارم سریال The Boys حضور داشته باشند

این سریال قرار است دارای محتوای بزرگسالانه و با درجه سنی R باشد که قرار است زندگی این دانشجویان را بررسی کند و به آن بپردازد و همچنین این ابرانسان‌ها قرار است توانایی‌های جسمانی، ذهنی و اخلاقی خود را به اثبات برسانند تا رسما وارد دنیای ابرقهرمانان شوند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگران جدید فصل چهارم سریال The Boys سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *