گریه و بغض حسن آقامیری برای اولین بار +[فیلم حرفهای آقامیری درمورد امام حسین]

گریه و بغض حسن آقامیری برای اولین بار . حرفهای حسن آقامیری درمورد امام حسین. دز ادامه مطلب حسن آقامیری گریه و بغض همراه فیگار باشید.

سید حسن آقامیری خوانساری (زاده ۱۷ اسفند ۱۳۵۸، تهران) روحانی ایرانی است که بیشتر به دلیل سخنرانی‌های متفاوت با محوریت توحید و یکتاپرستی در ایران شناخته می‌شود.

گریه و بغض حسن آقامیری برای اولین بار

فیلم حرفهای آقامیری درمورد امام حسین

حرفهای حسن آقامیری درمورد امام حسین, حسن آقامیری گریه و بغض
حرفهای حسن آقامیری درمورد امام حسین, حسن آقامیری گریه و بغض

این روحانی بنا به گفتنه خودش، به دلیل خاطره خوبی که در زمان کودکی از هیئت نزدیک محل سکونت خود داشت، و همچنین داشتن پدر روحانی، به هیئت و روحانیت علاقه‌مند شد و به سمت تحصیلات دینی در حوزه گام نهاد. آقامیری سال ۱۳۷۵ وارد حوزه علمیه شد و سخنرانی‌های خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد.

بیشتر بخوانبد:

گریه و بغض حسن آقامیری برای اولین بار

ابتدا در ایام تبلیغی (ماه‌های محرم، صفر و رمضان) به روستاها می‌رفت تا این‌که بعد از مدتی سر از دانشگاه‌ها درآورد و در جمع دانشجویان به ایراد سخنرانی پرداخت. او از سال ۱۳۸۸ وارد هیئت‌های قم شد و از آن زمان تاکنون در نشست‌های مذهبی در قم سخنرانی می‌نماید. در این ویدیو حسن آقامیری نمیتواند مانع اشک های خود شود و برای اولین بار گریه و بغض این روحانی سرشناس را میبینیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گریه و بغض حسن آقامیری برای اولین بار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *