فیلم کبود شدن هالک ایرانی ؛ بدن کبود و له شده سجاد غریبی همه را شوکه کرد +[فیلم]

فیلم کبود شدن هالک ایرانی . هالک ایرانی از بدن کبود و زخمی خود رونمایی کرد. در ادامه مطلب هالک ایرانی فیلم کبود شدن همراه فیگار باشید.

هالک ایرانی ویدئویی از خود با دنده شکسته و بدن کبود بعد از شکست از گوریل قزاق در اینستاگرام به اشتراک گذاشته که به نظر می رسد برای جلب ترحم مردم می باشد.

فیلم کبود شدن هالک ایرانی

بدن کبود و له شده سجاد غریبی همه را شوکه کرد +[فیلم]

هالک ایرانی فیلم کبود شدن, سجاد غریبی فیلم کبود شدن
هالک ایرانی فیلم کبود شدن, سجاد غریبی فیلم کبود شدن

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی یک دهه هفتادی است که در بوشهر زندگی میکند. سجاد غریبی که خود را هالک ایرانی معرفی کرده بود بعد از گذشت مدت زمان کمی مشخص شد عکس هالک ایرانی فتوشاپ بوده است. هالک ایرانی بعد از لو رفتن عکس اصلی اش مورد تمسخر دنبال کنندگان فضای مجازی اش قرار گرفت.سجاد غریبی در مقابل مارتین فورد آمریکایی بسیار ضعیف عمل کرد و در مبارزه خود در قفس نیز به حریف قزاق خود باخت.

بیشتر بخوانبد:

فیلم کبود شدن هالک ایرانی

غریبی در فضای مجازی هم ویدیوها و عکس‌های مختلفی را از نحوه تمرینات خود منتشر می‌کند و لقب هالک ایرانی را هم به خود داده، اما سوال اینجاست که چرا این افراد تا این حد مورد توجه قرار می‌گیرند، ولی در عمل چیزی برای عرضه نداشته و آنطور در میان بیگانگان مورد تحقیر قرار می‌گیرند و مانند طبل تو خالی هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم کبود شدن هالک ایرانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *