وزیر ارشاد ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده و فرشته حسینی تایید کرد! [+عکس]

تایید ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده بازیگر سینما پس از جنجال های اخیرش و اظهارات وزیر ارشاد درباره ممنوع الفعالیت شدن بازیگر سینما.

منابع خبری در توییتر از تایید ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران خبر دادند.

تایید ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده

وزیر ارشاد نوید محمدزاده

تایید ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده
ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده و فرشته حسینی, وزیر ارشاد نوید محمدزاده

ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده و فرشته حسینی

مدتی پیش نوید محمدزاده به همراه همسرش در جشنواره کن حاضر شد. رفتار غیر منتظره و خارج از عرف ایشان در ملا عام موجب ممنوع الکاری ایشان شد. به تازگی وزیر ارشاد خبر ممنوع الکار شدن این بازیگر را تایید کرد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا با وجود ممنوع الکاری نوید محمدزاده دو فیلم مرتبط با این بازیگر اکران می شود یا نه؟ گفت: تلاش ما این بوده که محرومیت های بازیگران به اکران یک فیلم ضربه و لطمه نزند به همکاران مان هم این توصیه را کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تایید ممنوع الکار شدن نوید محمدزاده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *