مهاجم هلندی پرسپولیس ؛ پرسپولیس با مهاجم هلندی به توافق نهایی رسید +[عکس]

زمان حضور مهاجم هلندی پرسپولیس در تهران مشخص شد. مهاجم ۲۸ ساله هلندی به پرسپولیس پیوست. در ادامه مطلب پرسپولیس مهاجم هلندی همراه فیگار باشید.

باشگاه پرسپولیس با تمام شرایط یورگن لوکادیا موافقت کرده است و طبق آخرین اطلاعات خبرنگار فوتبالی، این مهاجم فرداشب با پرواز کشور ترکیه وارد ایران می‌شود تا ادامه روند پیوستن رسمی او به پرسپولیس طی شود.

مهاجم هلندی پرسپولیس

پرسپولیس با مهاجم هلندی به توافق نهایی رسید +[عکس]

پرسپولیس مهاجم هلندی
پرسپولیس مهاجم هلندی

باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان موفق شد یک مهاجم خارجی را برای تقویت خط حمله خود در فصل پیش رو جذب کند. قرمز پوشان پایتخت امروز (جمعه) 21 مرداد 1401 سرانجام از «یورگن لوکادیا» هلندی 28 ساله رونمایی کردند تا به حواشی چند روز اخیر و نگرانی هواداران خود درباره خط آتش این تیم برای فصل جدید لیگ برتر پایان دهند.

در همین رابطه نماینده باشگاه پرسپولیس راهی ترکیه شد تا لوکادیا را همراه با خود به تهران بیاورد. با هماهنگی‌های صورت گرفته این مهاجم هلندی به احتمال فراوان تا امشب راهی تهران خواهد شد تا کارهای پیوستنش به سرخپوشان تا فردا نهایی شود. قیمت فعلی این مهاجم در سایت ترانسفر مارکت 2 میلیون یورو است که با چنین مبلغی می‌توان او را یکی از گران قیمت‌ترین بازیکنان شاغل در تاریخ لیگ برتر ایران معرفی کرد و با این حساب او گران‌ترین بازیکن فصل جدید لیگ برتر است؛ البته برحسب ارزش نه مبلغ قرارداد با پرسپولیس.

بیشتر بخوانبد:

مهاجم هلندی پرسپولیس

پرسپولیس مهاجم هلندی
پرسپولیس مهاجم هلندی

او در گران‌ترین انتقال تاریخ دوران فوتبال حرفه‌ای خود، فصل 2019/2020 با مبلغ 12 میلیون یورو از تیم برایتون انگلیس به هوفنهایم آلمان پیوسته است. البته شنیده می‌شود که مبلغ توافق او با باشگاه پرسپولیس تهران 800 هزار دلار بعلاوه 300 هزار دلار آپشن (1 میلیون و 100 هزار دلار) است که البته این موضوع رسمی نیست!

این مهاجم نوک هلندی فصل گذشته در تیم «وی‌اف‌ال بوخوم» آلمان حضور داشت، سابقه پوشیدن پیراهن برایتون را نیز دارد. با وجود قطعی بودن حضور این بازیکن در جمع قرمز‌های پایتخت و پیام تبریک باشگاه پرسپولیس به این بازیکن، فعلا قرارداد رسمی میان لوکادیا و سرخ پوشان به امضا نرسیده است که باید دید این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهاجم هلندی پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *