نوحه خوانی مرد معتاد ؛ مداح معتاد در دسته عزاداری بهبهان +[فیلم مداحی]

نوحه خوانی مرد معتاد . مرد معتاد مداح در بهبهان حاضران را شگفت زده کرد. در ادامه مطلب مرد معتاد نوحه خوانی همراه فیگار باشید.

مداحی و نوحه مرد معتاد در دسته و هیئت عزاداری بهبهان که باعث حیرت شما میشود. در روز عاشورا در شهرستان بهبهان اتفاق جالبی رخ داده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

نوحه خوانی مرد معتاد

مداح معتاد در دسته عزاداری بهبهان +[فیلم مداحی]

مرد معتاد مداح در بهبهان, مرد معتاد نوحه خوانی, مداح معتاد
مرد معتاد مداح در بهبهان, مرد معتاد نوحه خوانی, مداح معتاد

فیلم منتشر شده از نوحه مرد معتاد در دسته عزاداری هیئتی در بهبهان خوزستان کاربران فضای مجازی را شوکه کرد و واکنش های مثبت فراوانی در اینستاگرام به دنبال داشت. در این ویدیو فرد معتادی که به هیئت بهمئی ها در اسلام اباد بهبهان آمده است می گوید: میخواهم نوحه بخوانم. ابتدا افراد مسخره اش کردند اما پس از مداحی همه شگفت زده شدند و همه شروع به سینه زدن کردند.

بیشتر بخوانبد:

مداح معتاد در دسته عزاداری بهبهان +[فیلم مداحی]

این مرد به مواد مخدر اعتیاد داشت و با ظاهر ژولیده کسی گمان نمی کرد بتواند مداحی کند اما هنگامی که میکروفون را در دست گرفت باعث حیرت افراد حاضر در دسته عزاداری شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نوحه خوانی مرد معتاد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *