شکستگی چهره محمدرضا گلزار ؛ پیر شدن گلزار + [عکس]

شکستگی چهره محمدرضا گلزار مشخص شد. تصویری از محمدرضا گلزار منتشر شد که نشان می دهد چهره او به شدت شکسته شده است. با تصویر محمدرضا گلزار همراه ما باشید.عکسی جالب از محمدرضا گلزار سوپراستار مطرح ایرانی در خارج از کشور منتشر شد که نشان می دهد چهره او به شدت شکسته و جا افتاده شده است. در ادامه با حواشی این خبر همراه ما باشید.

شکستگی چهره محمدرضا گلزار

  • پیر شدن محمدرضا گلزار
سفید شدن موی رضا گلزار
سفید شدن موی رضا گلزار
  • نذری اربعین یا شوء تبلیغاتی محمدرضا گلزار؟!

ویدئویی تبلیغاتی از محمدرضاگلزار در فضای مجازی منتشر شد. ویدئویی که کاملا تدوین شده است و شامل برداشت‌هایی از تلاش گلزار و گروهی تبلیغاتی با تجهیزات کامل چند دوربین و یک تدوین حرفه‌ای برای ادای نذری است.

خیلی از چهره‌های مشهور در مناسبت‌های مختلف مذهبی حضور چشمگیری دارند اما دوربین همراهی‌شان نمی‌کند و فیلم تدوین شده‌ای با حضور هوادارانشان در فضای منتشر نمی‌کنند.

ضمن اینکه در ویدئوی منتشر شده و فیلم‌های مردمی (با موبایل گرفته)، آنچه مشهود بود و صدایی که به گوش می‌رسید جیغ‌های بنفش هواداران (ساختگی یا واقعی) محمدرضا گلزار بود و در پایان فیلم پسر کوچکی عکس گلزار را روی تی‌شرت خود چاپ کرده و رو به دیوار آنرا نشان می‌دهد تا عشق خود را به رضا گلزار اثبات کند و در پس زمینه خبری از اربعین نیست.

با هر جمع‌بندی ویدئوی رضا گلزار یک شوء تبلیغاتی در راستای اظهارنظرهای متداولی است که رایج شده و می‌گویند رضا گلزار مایه‌های انقلابی خوبی دارد و یحتمل شوء نذری اربعین در همان راستا فراهم آوری شده تا پرطرفدار بودن و نذری دادن به اضافه یک فیلمبرداری سوپرحرفه‌ای، تبلیغات خوبی برای فعالیت‌های آقا رضا در ادامه کنسرت، برنامه تلویزیونی، سینما و سریال‌های شبکه نمایش خانگی باشد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شکستگی چهره محمدرضا گلزار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *