زمان انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Morales برای کامپیوتر

اگر می خواهید از اخبار روز گیمینگ و زمان انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Morales برای کامپیوتر مطلع شوید با فیگار همراه باشید.

مرد عنکبوتی (spider man) شخصیت محبوب و دوست داشتنی در دنیای گیم و سریال است. این بازی محبوب تاکنون نسخه های زیادی داشته و سری جدید این بازی در سال 2021 برای پلتفرم PS4 منتشر شد.

انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Morales برای کامپیوتر

در ادامه با فیگار همراه باشید تا راجب زمان انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Morales برای کامپیوتر مطلع شویم. برای بدست آوردن شرکت مارول در شهر نیویورک جنگی میان شرکت انحصاری انرژی و ارتش جنایتکار شکل گرفته است.

Marvels Spider-Man Miles Morales

انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Moralesبرای کامپیوتر
انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Morales برای کامپیوتر

فضای این بازی شور و شوق زیادی دارد به صورتی که از بین محله های برفی در شلوغی و ترافیک میگذرد. شخصیت اصلی این بازی مایلز مورالس می باشد که بعد از مدت زیادی مبارزه با جرم و جنایات اکنون می‌فهمد به چه کسی می تواند اعتماد کند و در خانه ماندن چه حسی می تواند داشته باشد.

مایلز دوست پیتر پارکر و پسر افسر پلیس جفرسون دیویس است؛ پیتر پس از مرگ پدرش با مایلز دوست می شود و او را به مدرسه غیرانتفاعی راهی می کند. بعد از مدتی او قدرت مرد عنکبوتی را در خود کشف می‌کند و این قدرت را به پیتر نشان می دهد. زیر نظر پیتر مایلز تلاش می‌کند تا قهرمان بعدی شهر نیویورک باشد.

انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Moralesبرای کامپیوتر
انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Morales برای کامپیوتر

این بازی در سال 2021 فقط برای کنسول PS4 منتشر شد که علاقه مندان به این بازی و قهرمان با پلتفرم های متفاوت مانند PCو… نمی‌توانستند آن را تهیه و تجربه کنند.

بعد ها در سایت های مختلف خبر های زیادی از انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Morales برای کامپیوتر به گوش می‌رسید اما بالاخره در سال 2022 در 12August این بازی برای پلتفرم PC قابل اجرا می‌باشد و این خبر باعث خوشحالی علاقه مندان به این بازی می‌باشد. قیمت این بازی برای کامپیوتر 59.99 دلار می‌باشد که در چند روز اخیر پر فروش ترین بازی سایت های معتبر مثل steamو….. شده است.

نکات مثبت بازی Marvels Spider-Man Miles Morales

انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Moralesبرای کامپیوتر
انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Morales برای کامپیوتر

طراحی گرافیکی بسیار بالا و ساخت داستانی بسیار جذاب برای بازی باعث سرگرم شدن علاقه مندان به این بازی می شود. بی شک این بازی از بهترین بازی های 2022 برای کامپیوتر خواهد بود. از همه مهم تر شخصیت بازی یعنی مردعنکبوتی فاصله ای با مردعنکبوتی اصلی نکرده؛ لباس های مختلف زیبا داستان گویی جذاب و نبود باگ (مشکل و ایراد ) باعث جذابیت بیشتر این بازی شده است. نکته جالب و جذاب این است که شخصیت مایلز یا پیتر از لحاظ مبارزه متفاوت است و این کار باعث ایجاد تنوع در مبارزه ها شده است. این بازی با شخصیتی جدید گیم پلی جذاب ارزش خرید دارد و اگر علاقه مند به این بازی هستید پیشنهاد می شود این بازی را حتما امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انتشار بازی Marvels Spider-Man Miles Morales برای کامپیوتر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *