نذری دادن محمدرضا گلزار ؛ هجوم مردم به خانه رضا گلزار برای نذری + [فیلم]

نذری دادن محمدرضا گلزار . خودنمایی محمدرضا گلزار با دادن نذری در خانه اش. در ادامه مطلب محمدرضا گلزار نذری همراه فیگار باشید.

فیلمی از محمدرضا گلزار در نذری محرم منتشر شده است و کاربران زیادی به این موضوع واکنش نشان دادند.

نذری دادن محمدرضا گلزار

هجوم مردم به خانه رضا گلزار برای نذری + [فیلم]

محمدرضا گلزار نذری, محمدرضا گلزار, محمدرضا گلزار محرم, عذاداری محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار نذری, محمدرضا گلزار, محمدرضا گلزار محرم, عذاداری محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر سینما و نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. از خوانندگی تا بازیگری و حتی در دوره ای مربی بدنسازی یک تیم اسکی را تجربه کرده است. گلزار از چهره های عشق ماشین در میان هنرمندان به حساب می آید. یکی از اولین چهره های سوپراستار سینمای بعد از انقلاب نیز به حساب می آید که هوداران زیادی در میان مردم به خصوص جوانان دارد.

بیشتر بخوانید:

هجوم مردم به خانه رضا گلزار برای نذری + [فیلم]

محمدرضا گلزار در اولین روز فروردین ۱۳۵۶ متولد شد. او بازیگر سینما، نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نذری دادن محمدرضا گلزار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “نذری دادن محمدرضا گلزار ؛ هجوم مردم به خانه رضا گلزار برای نذری + [فیلم]

  1. این چه وضع نذری گرفتنه بی فرهنگا..پس کو قابلمهاتون..بجای اینکه قابلمه بدست هول بدید برید جلو که بیشتر نذری بگیرید و بیشتر ثواب ببرید دارید سلفی میگیرید..آبروی هر چی نذری بگیره تو جمهوری اسلامی بردید پیش آقا گلزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *