برداشت محصول اورگانیک خانم بازیگر ؛ ماجرای عکس سیب زمینی بی رگ چیست؟ [+عکس]

کتایون ریاحی بازیگر زن ایرانی تصویری از محصول خانگی اش را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. کتایون ریاحی (زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۴۰) بازیگر ایرانی است.

کتایون ریاحی عکس های محصول خانگی اش را در فضای مجازی منتشر کرد. در ادامه با خبر عکس سیب زمینی کتایون ریاحی همراه فیگار بمانید.

کتایون ریاحی بازیگر

سیب زمینی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی بازیگر
کتایون ریاحی و سیب زمینی, سیب زمینی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی و سیب زمینی

کتایون ریاحی بازیگر زن ایرانی تصویری از سیب زمینی هایی را که خودش کاشته بود را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. و نوشت:

سیب زمینی هایی که کاشتم به بار نشست

کتایون ریاحی بازیگر

بیوگرافی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است. کتایون ریاحی در خانواده ای فرهنگی بزرگ شده است. پدر کتایون ریاحی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. کتایون ریاحی اخیرا عکس هایی را با تغییر چهره از خود در فضای مجازی منتشر می کند.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کتایون ریاحی بازیگر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *