خلاصه بازی پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا ؛ خلاصه بازی پاری سن ژرمن 6-2 گامبا اوساکا

خلاصه بازی پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا . خلاصه بازی پاری سن ژرمن 6-2 گامبا اوساکا. در ادامه مطلب گامبا اوزاکا پاری سن ژرمن همراه فیگار باشید.

بازی دو تیم گامبا اوزاکا و پاری سن ژرمن در چارچوب مسابقات دوستانه باشگاهی با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع میهمان به اتمام رسید.

خلاصه بازی پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 6-2 گامبا اوساکا

گامبا اوزاکا پاری سن ژرمن
گامبا اوزاکا پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن که این روزها در تور پیش فصل در کشور ژاپن به سر می‌برد، برای بازی‌های تدارکی به تیم‌های لیگ برتر این کشور روی آورده است و در دو بازی قبلی خود در این تور به ترتیب با تیم‌های کاوازاکی فرونتله و اوراواردز مسابقه داده است، و با نتایج ۲ بر ۱ و ۳ بر ۰ پیروز این دو دیدار شده است. پاریسی‌ها در اولین دیدار دوستانه پیش فصل نیز، کوویلی دسته دومی را با نتیجه ۲ بر ۰ شکست دادند.

سارابیا (۲۸)، نیمار (۳۲ – پنالتی) و (۶۰)، نونو مندز (۳۷)، لیونل مسی (۳۹) و کیلیان امباپه (۸۶ – پنالتی) برای پی اس جی گلزنی کردند. خلاصه بازی دوستانه پاری سن ژرمن و گامبا اوزاکا که امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد را در فیلم زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *