نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال ؛ سپاهان صدرنشین هفته آغازین +[عکس]

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال . سپاهان صدرنشین هفته آغازین . در ادامه مطلب لیگ برتر فوتبال نتایج هفته اول همراه فیگار باشید.

روز دوم رقابت‌های هفته اول لیگ برتر، با برگزاری سه دیدار، به پایان رسید.

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال

سپاهان صدرنشین هفته آغازین +[عکس]

لیگ برتر فوتبال نتایج هفته اول
لیگ برتر فوتبال نتایج هفته اول

هفته اول لیگ برتر در فصل جدید با پیروزی سپاهان، گل‌گهر، پیکان، نفت مسجدسلیمان و هوادار به پایان رسید. نتایج کامل هفته اول لیگ برتر را در ادامه مرور میکنیم. هفته اول لیگ برتر ایران در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ روز گذشته و با دیدار استقلال و سپاهان آغاز شد که این دیدار به نفع زردهای اصفهانی به پایان رسید؛ پیروزی سپاهان تنها پیروزی این هفته با اختلاف بیش از یک گل بود و همین عامل باعث شد تا سپاهان هفته اول را در صدر به پایان برساند و استقلال مدافع عنوان قهرمانی نیز در رتبه آخر باشد.

بیشتر بخوانید:

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال

لیگ برتر فوتبال نتایج هفته اول
لیگ برتر فوتبال نتایج هفته اول

در دیگر بازی مهم هفته نیز پرسپولیس از پس ذوب آهن ده نفره برنیامد و به تساوی بدون گل رضایت داد. نتایج کامل هفته اول لیگ برتر (استقلال تهران ۰ _ سپاهان اصفهان ۲) (ذوب آهن اصفهان ۰ _ پرسپولیس تهران ۰) (گل گهر سیرجان ۲ _ تراکتور تبریز ۱) (فولاد خوزستان ۰ _ صنعت نفت آبادان ۰) (پیکان تهران ۱ _ ملوان بندرانزلی ۰) (آلومینیوم اراک ۰ _ هوادارا تهران ۱) (نساجی مازندران ۱ _ مس رفسنجان ۱) (نفت مسجدسلیمان ۳ _ مس کرمان ۲).

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *