حاشیه سازی جواد خیابانی در رابطه با دوپینگ ؛ حقایق دربی سال 54 [+ فیلم]

جواد خیابانی، در رابطه با دوپینگ بازیکنان استقلال و پرسپولیس ، حاشیه‌هایی را به همراه داشت که در ادامه حاشیه سازی جواد خیابانی در رابطه با دوپینگ می‌پردازیم.

حاشیه سازی جواد خیابانی در رابطه با دوپینگ بسیار حاشیه‌ساز بود و جدیداً توانست بازیکنان استقلال را به جنجال بکشاند و او با اظهاراتی شدید، باعث خشم استقلالی‌ها شد.

حاشیه سازی جواد خیابانی

  • دوپینگ کردن جواد خیابانی

جواد خیابانی، گزارشگر کهنه‌کار صدا و سیما، امروز صبح روی آنتن زنده برنامه تلوزیونی سلام صبح بخیر، صبحت‌های جنجالی درباره‌ی دوپینگ بازیکنان استقلال و پرسپولیس مطرح کرد که بسیار جالب بود:

حاشیه سازی جواد خیابانی در رابطه با دوپینگ
دوپینگ کردن فوتبالیست‌

او در این باره مطرح کرد که:

سال 54 بازیکنان استقلال (که در آن سال‌ها به اسم تاج شناخته می‌شدند) دوپینگ کردند و پرسپولیس را بردند. چون بازیکنان تاج ملی پوش بودند، محروم نشدند. سرمربی پرسپولیس، چون مدرک آورد، و اخراج شد.

اخبار بیشتر:

در ادامه‌ی نوشتار دوپینگ کردن جواد خیابانی با ویدئوی این صحبت‌ها همراه فیگار باشید.

او با این اظهارات، حواشی زیادی بر پا کرد که بازیکنان استقلال برای دوپینگ کردن فوتبالیست‌ در آن زمان، واکنش منفی نشان دادند و از او انتقاد‌های بسیاری کردند.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حاشیه سازی جواد خیابانی در رابطه با دوپینگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *