عاشقانه جدید پژمان بازغی و دخترش از راه رسید [+عکس لو رفته]

پژمان بازغی بازیگر که به تازگی از همسرش مستانه مهاجر جدا شده با انتشار عکس های دو نفره با دخترش به سوژه فضای مجازی تبدیل شده است.

پژمان بازغی تصویری جدید را از ابراز احساساتش به دخترش در کافه به اشتراک گذاشت.

پژمان بازغی بازیگر

  • پژمان بازغی و دخترش نفس
پژمان بازغی بازیگر
عکس پژمان جمشیدی در فیلم قبله عالم, عکس پژمان بازغی و دخترش در کافه

عکس پژمان بازغی و دخترش نفس

پژمان بازغی بازیگر مطرح و سرشناسی که به تازگی از مستانه مهاجر جدا شده است در اینستاگرامش عاشاقانه های جدیدی را با دخترش منتشر کرد.

در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرم، در شهرهای مختلف زندگی کرده ام. پس از تولد، ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کردم و هم زمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت رفتم.

در ادامه میتوانید عکس پژمان بازغی و دخترش در کافه را تماشا کنید:

پژمان بازغی بازیگر
عکس پژمان بازغی و دخترش در کافه, پژمان بازغی و دخترش نفس

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی گردند. بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همان جا با سینما آشنا می شود.

در ادامه میتوانید عکس پژمان جمشیدی در فیلم قبله عالم را تماشا کنید:

پژمان بازغی بازیگر
پژمان بازغی و دخترش نفس, عکس پژمان بازغی و دخترش نفس

او همچنین به‌عنوان مجری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله: چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته‌است. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی آژانس دوستی می پردازد که باعث شهرت او می شود و سپس ایفای نقش در فیلم هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعهٔ گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *