فیلم لو رفته از پارسا پیروز فر به دردسرش انداخت [+ویدیوی لو رفته]

فیلم لو رفته از پارسا پیروز فر به دردسرش انداخت. به تازگی فیلمی از پارسا پیروز فر در پشت صحنه یکی از فیلم هایش لو رفته که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

فیلمی قدیمی از پشت صحنه یک فیلم با بازی پارسا پیروزفر در فضای مجازی منتشر شده است.  فیلم لو رفته از پارسا پیروز فر به دردسرش انداخت و برخی گویند که ممکن است باعث ممنوع الکاری او شود. در ادامه با ویدیوی این پشت صحنه همراه ما باشید.

فیلم لو رفته از پارسا پیروز فر به دردسرش انداخت

  • فیلم ادابازی پارسا پیروز فر
پشت صحنه های پارسا پیروزفر
پشت صحنه های پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون؛ مدرس، بازیگر و کارگردان نمایش، نقاش، نمایشنامه‌نویس و مترجم ایرانی است.

پارسا پیروزفر از آن دسته بازیگران بی حاشیه ای است که تا به حال با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده است.

پارسا پیروزفر جوایز متعددی را در زمینه های متفاوت بازیگری و آثار هنری دریافت کرده است. پارسا پیروزفر در سریال در چشم باد نقش ماندگار و اثر گذاری از خود به جا گذاشت. پارسا پیروزفر هنوز اقدام به ازدواج نکرده و مجرد است.

پارسا پیروز فر بازیگر مطرح و بی حاشیه کشورمان به تازگی به جمع بازیگران سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت پیوست. این هنرمند جذاب و گزیده کار سینما برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی حضور خواهد داشت.

در ادامه میتوانید فیلم لو رفته از پارسا پیروزفر را ببینید:

بیوگرافی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان است.

علاقه‌مندی اش به نقاشی سبب شد تا در طی سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۹، هنگامی که او در مقطع تحصیلی دبیرستان و در رشته ریاضی و فیزیک مشغول به تحصیل بود، به خلق داستان‌های مصور بپردازد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم لو رفته از پارسا پیروز فر به دردسرش انداخت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *