خلاصه بازی منچسترسیتی ناتینگهام فارست ؛ جشن گل سیتیزن ها ورزشگاه را ترکاند [+فیلم]

خلاصه بازی منچسترسیتی ناتینگهام فارست . سیتی 6-0 فارست را شکست داد. در ادامه مطلب پپ چه مهاجمان گل زنی خریده همراه فیگار باشید.

منچسترسیتی با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه 0-6 از سد ناتینگهام فارست عبور کند.

خلاصه بازی منچسترسیتی ناتینگهام فارست

جشن گل سیتیزن ها ورزشگاه را ترکاند [+فیلم]

سیتی 6-0 فارست, پپ چه مهاجمان گل زنی خریده
سیتی 6-0 فارست, پپ چه مهاجمان گل زنی خریده

بازی دو تیم منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۶ بر صفر به نفع میزبان به اتمام رسید. هالند (۱۲)، (۲۳) و (۳۸)، کانسلو (۵۰) و آلوارز (۶۵) و (۸۷) برای منچستر سیتی گلزنی کردند. خلاصه بازی منچسترسیتی ناتینگهام فارست در لیگ برتر انگلیس که دیشب چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد را در فیلم زیر تماشا کنید.

پپ گواردیولا گفت:

همیشه گل‌های کمی دریافت می‌کنیم و بارها موفق به گلزنی می‌شویم و انگار در غیر این‌صورت پیروزی نصیب سیتی نمی‌شود. این فصل دروازه ما زیاد باز شده و اگر این روند متوقف نشود، شرایط دشوار خواهد بود. همیشه نمی‌توان دو یا سه گل دریافت کرد و بعد به برتری دست یافت. درخشش کوین دی بروین در سال‌های اخیر؟ او خرید واقعا خوبی برای منچسترسیتی بوده است و برای سال‌های زیادی عملکرد درخشانی داشته است. از زمان حضور در آلمان و در بازی بایرن مونیخ و ولفسبورگ از از کیفیت دی بروین مطلع بودم و او کار را برای ما دشوار کرد. حالا از عملکرد او در این مقطع بسیار راضی هستم. همه برای صحبت کردن و ارائه نظرشان آزاد هستند و باید این موضوع را بپذیرید.

در ادامه میتوانید به دیدن فیلم خلاصه بازی منچسترسیتی ناتینگهام فارست از فیگار بپردازید:

در شبی که باز هم شاهد درخشش ارلینگ هالند و هت تریک این ستاره گلزن و نروژی و البته دو گل جولین آلوارز بودیم، سیتیزن ها در خانه با شش گل ناتینگهام فارست را مغلوب کرده و نشان دادند باز هم مدعی فتح قهرمانی هستند. منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی و روی اثرگذاری رودری و ضربه خولین آلوارز در دهانه دروازه می توانست به گل برسد، اما دروازه بان ناتینگهام فارست واکنش نشان داد.

لحظه درگیری هالند با دفاع تیم مقابل و خلاصه بازی منچسترسیتی ناتینگهام فارست:

سیتی 6-0 فارست, پپ چه مهاجمان گل زنی خریده
سیتی 6-0 فارست, پپ چه مهاجمان گل زنی خریده

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *