خلاصه بازی لسترسیتی منچستر یونایتد ؛ لستر 0-1 منچستریونایتد [+فیلم]

خلاصه بازی لسترسیتی منچستر یونایتد . منچستریونایتد و لسترسیتی دیشب پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 لسترسیتی را شکست بدهد.

خلاصه بازی لسترسیتی منچستر یونایتد

لستر 0-1 منچستریونایتد [+فیلم]

منچستریونایتد و لسترسیتی دیشب پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱, لستر 0-1 منچستریونایتد
منچستریونایتد و لسترسیتی دیشب پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱, لستر 0-1 منچستریونایتد

بازی دو تیم لسترسیتی و منچستریونایتد در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر به نفع میهمان به اتمام رسید. جیدون سانچو (۲۳) برای منچستر یونایتد گلزنی کرد. خلاصه بازی منچستر یونایتد و لستر سیتی در لیگ برتر انگلیس که دیشب پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد را در فیلم زیر تماشا کنید.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11 بود که روی همکاری مالاسیا، برونو فرناندز و سانچو، این کریستین اریکسن بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه این بازیکنان یونایتد بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این تیم میزبان بود که صاحب موقعیت شد ولی ضربه دروزبری-هال راهی به چهارچوب دروازه داوید دخیا نداشت.

فیلم خلاصه بازی لسترسیتی منچستر یونایتد را از فیگار تماشا کنید:

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 23 این منچستریونایتد بود که به گل رسید. روی یک حمله سریع و پاس های تک ضرب بازیکنان منچستریونایتد، این جیدون سانچو بود که با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، به راحتی دروازه را باز کرد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *