کلیپ جدید سرنا امینی «وجدان» در اینستاگرام غوغا کرد! [+فیلم]

فیلم منتشر شده از کلیپ جدید سرنا امینی وجدان به یکی از داغ ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شده است. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

سرنا امینی بلاگر معروف مجازی در جدیدترین کلیپ خود با نام وجدان توجه بسیاری از هواداران خود را جلب کرده است او  توانست نشان بدهد که استعداد زیادی در ساخت کلیپ های طنز دارد. در ادامه مطلب میتوانید کلیپ سرنا امینی وجدان را تماشا کنید.

کلیپ جدید سرنا امینی وجدان

  • طنز سرنا امینی وجدان
کلیپ جدید سرنا امینی وجدان
کلیپ وجدان سرنا امینی, طنز سرنا امینی وجدان

کلیپ جدید سرنا امینی

سرنا امینی زیر پست جدیدش نوشت:

با وجدان باشیم!

در این ویدیو سرنا امینی چهره مشهور اینستاگرام افراد با وجدان و بی وجدان مشاغل مختلف را سوژه طنز جدید خود قرار داده است. سرنا امینی بازیگر و کمدین اینستاگرامی با انتشار ویدیوهای طنز و بازی نقش های متفاوت در کلیپ هایش، یکی از پرطرفدارترین چهره ها در فضای مجازی است.

در ادامه میتوانید عکس سرنا امینی را مشاهده کنید:

کلیپ جدید سرنا امینی وجدان
عکس سرنا امینی, کلیپ سرنا امینی وجدان, کلیپ جدید سرنا امینی

سرنا به تازگی کلاس های بازیگری را به طور حرفه ای دنبال می کند و روی صحنه چند تئاتر نیز رفته است. او حتی پیشنهاد بازیگری هم دریافت کرده بود، اما حواشی کلیپ رقصش اجازه نداد تا او را در تلوزیون ببینیم. فیلم های سرنا امینی در اینستاگرام خیلی پرطرفدار هستند و باعث شده است تا سرنا امینی بلاگری معروف و شناخته شده باشد.

در ادامه میتوانید کلیپ وجدان سرنا امینی را مشاهده کنید:

سرنا امینی متولد 28 دی ماه 1372 در مشهد ، واینر و چهره اینستاگرامی است. تحصیلکرده رشته عکاسی دیجیتال می باشد که با ویدیوهای طنز در فضای مجازی مشهور شد و حالا پیشنهاد بازیگری حرفه ای دارد و یک مادر هم است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *