خداحافظی سرنا ویلیامز از دنیای تنیس ؛ اشک‌های ستاره تنیس جهان [+عکس]

سرنا ویلیامز از دنیای تنیس خداحافظی کرد. خداحافظی سرنا ویلیامز از دنیای تنیس . سرنا ویلیامز تنیس را رها کرد. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

سرنا ویلیامز پس از شکست در دور سوم تنیس آزاد آمریکا ۲۰۲۲ برابر حریف استرالیایی درباره خداحافظی‌اش از ورزش حرفه‌ای صحبت کرد.

خداحافظی سرنا ویلیامز از دنیای تنیس

اشک‌های ستاره تنیس جهان [+عکس]

سرنا ویلیامز از دنیای تنیس خداحافظی کرد, سرنا ویلیامز تنیس
سرنا ویلیامز از دنیای تنیس خداحافظی کرد, سرنا ویلیامز تنیس

سرنا ویلیامز اعلام کرد که با بازنشستگی از ورزش برنامه جدیدی برای زندگی‌اش دارد و تلاش می‌کرد وقت بیشتری کنار دخترش باشد. وی افزود:

من از همه کسانی که دهه‌ها کنارم بودند به ویژه پدر و مادرم تشکر می‌کنم. همه چیز از پدر و مادرم شروع شد و آنها سزاوار بهترین‌ها هستند، بنابراین من واقعاً از آنها سپاسگزارم.

اما آژلا تاملیانویچ نیز پس از این پیروزی خاص و رقم زدن پایان یک افسانه گفت:

«من واقعا متاسفم، فقط به این دلیل که سرنا را به اندازه شما دوست دارم و کاری که او برای من انجام داده است و برای ورزش تنیس باورنکردنی است. هیچ وقت فکر نمی‌کردم که من آخرین رقیب او در دنیای تنیس باشم و بتوانم او را شکست دهم. این یک لحظه سورئال برای من است.»

بیوگرافی سرنا ویلیامز ؛ خداحافظی سرنا ویلیامز از دنیای تنیس [+عکس]

اما در بزرگی دوران حرفه‌ای سرنا ویلیامز همین بس که تقریبا تمام رکوردهای تنیس زنان جهان در اختیار اوست و وی با کسب ۲۳ عنوان قهرمانی یک نفره و ۱۴ عنوان قهرمانی دونفره در گرنداسلم ها و همچنین سه مدال طلای المپیک در بخش دو نفره و یک طلای المپیک در بخش تک نفره؛ عملکردی جاودانه به عنوان یک ورزشکار زن از خود به یادگار گذاشته است.

عکس قهرمانی سرنا ویلیامز در کنار دخترش:

سرنا ویلیامز از دنیای تنیس خداحافظی کرد, سرنا ویلیامز تنیس
سرنا ویلیامز از دنیای تنیس خداحافظی کرد, سرنا ویلیامز تنیس

سرینا جیمکا ویلیامز (به انگلیسی: Serena Jameka Williams) (زاده ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۱) یک تنیسور زن آمریکایی نفر اول رده‌بندی تنیسوران حال حاضر دنیا (آوریل ۲۰۱۵) در رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس است و قهرمان بیست و سه گرنداسلم و مدال طلا دربخش انفرادی المپیک دو مدال طلا المپیک در بخش دونفره است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *