کلیپ جدید سرنا امینی غوغا کرد ؛ ختم جلسه ای که اینستاگرام را بهم ریخت! [+فیلم]

جدید ترین کلیپ سرنا امینی ختم جلسه داغ ترین و ترند ترین کلیپ او در فضای مجازی شد! این کلیپ در اینستاگرام وایرال شد و بازتاب گسترده ای در پی داشت.

داستان کلیپ جدید سرنا امینی در یک مراسم ختم هستش که اتفاقات طنزی را در پی دارد. در ادامه با خبر طنز سرنا امینی ختم جلسه همراه فیگار بمانید.

سرنا امینی ختم جلسه

کلیپ ختم جلسه سرنا امینی

سرنا امینی ختم جلسه
ختم جلسه سرنا امینی, کلیپ ختم جلسه سرنا امینی, داستان کلیپ جدید سرنا امینی

فیلم ختم جلسه سرنا امینی

چند ماه پیش یک فیلم با تیتر فیلم رقص سرنا امینی در فضای مجازی به سرعت وایرال شد که این فیلم باعث دردسر زیاد برای این بلاگر معروف اینستاگرام شد. این فیلم همچنان در‌حال دست به دست شدن میان مردم و شبکه های مجازی است و کلی جنجال به‌پا کرد. فیلم های سرنا امینی در اینستاگرام خیلی پرطرفدار هستند و باعث شده است تا سرنا امینی بلاگری معروف و شناخته شده باشد.

سرنا به تازگی کلاس های بازیگری را به طور حرفه ای دنبال می کند و روی صحنه چند تئاتر نیز رفته است. او حتی پیشنهاد بازیگری هم دریافت کرده بود، اما حواشی کلیپ رقصش اجازه نداد تا او را در تلوزیون ببینیم.

فیلم کلیپ جدید ختم جلسه سرنا امینی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سرنا امینی ختم جلسه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *