خداحافظی با شخصیت مهم سریال یاغی ؛ کدام کاراکتر می میرد؟ [+عکس]

محمد کارت کارگردان سریال پر طرفدار یاغی، در اینستاگرامش خبر از پایان بازی کاراکتر رحمان در قسمت نوزدهم سریال جذاب یاغی داده است.

محمد کارت، کارگردان سریال یاغی در یک استوری اینستاگرامی با انتشار این ویدئو نوشت: خداحافظی با یکی از شخصیت های عزیز سریال یاغی.

پایان بازی کاراکتر رحمان

  • مردن رحمان یاغی
پایان بازی کاراکتر رحمان
مردن رحمان یاغی, از بین رفتن کاراکتر سریال یاغی

از بین رفتن کاراکتر سریال یاغی

به گزارش فیگار:

سریال یاغی به قسمت های پایانی رسیده است. قصه به بخش های هیجانی اش رسیده. جایی که قمار بزرگ بهمن و همسرش قرار است اتفاق بیفتد. جایی که کاروان ورزشی کشتی قرار است حجم زیادی مواد مخدر وارد کشور کند.

یاغی روایت زندگی جوانی است گرفتار سیاهی‌های جنوب شهر که می خواهد خود را از آن منجلاب نجات دهد. در این مسیر پارسا پیروزفر (بهمن خان) که خود از خلاف‌کارهای کهنه‌کار است دست او را می‌گیرد و با نگاهی پدرانه سعی می‌کند او را به قله قهرمانی در ورزش کشتی برساند.

در ادامه میتوانید استوری محمد کارت را تماشا کنید:

پایان بازی کاراکتر رحمان
از بین رفتن کاراکتر سریال یاغی, استوری محمد کارت

حالا یک شب به پخش قسمت نوزدهم سریال یاغی محمد کارت با مهدی حسینی بازیگر نقش رحمان خداحافظی کرده. کاراکتر رحمان ، کاراکتر برادر کوچکتر اما خشن پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهمن و یکی از بدمن های قصه است که احتمالا با این استوری کارگردان قرار است بر اساس روند قصه اصلی سریال که از داستان سالتو گرته برداری شده، به دست رقبای مافیایی بهمن کشته شود.

در ادامه میتوانید عکس رحمان در سریال یاغی را تماشا کنید:

پایان بازی کاراکتر رحمان
استوری محمد کارت, کس رحمان در سریال یاغی

حالا باید منتظر ماند و دید این اتفاق می افتد و ماجرای جدایی رحمان از قصه یاغی با خون به پایان می رسد؟ نیکی کریمی،  امیر جعفری،  طناز طباطبایی، ‌ فرهاد اصلانی، ‌آبان عسگری و عباس جمشیدی‌فر از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *