اولین تصاویر لو رفته : همسر جدید شهاب حسینی کیست؟

طلاق شهاب حسینی از همسرش سر و صدای زیادی به پا کرد. تصویری از همسر جدید شهاب حسینی منتشر شده و ادعا می‌شود او با یک بازیگر زن هالیوودی ازدواج کرده است.

طلاق شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران، از همسرش پریچهر قنبری سر و صدای زیادی به پا کرد.تصویری از شهاب حسینی و یک بازیگر زن هالیوودی در خیابان‌های آمریکا منتشر کرده و مدعی شده اند که او با این بازیگر سینمای هالیوود ازدواج کرده است. تصویری که مشخص نیست چه زمانی ثبت شده است.

علت جدایی شهاب حسینی از همسرش ؛ جدایی به چه قیمت ؟

همسر مطلقه شهاب حسینی در ایالت کالیفرنیا آمریکا مدلینگ شد! +عکس

همسر جدید شهاب حسینی کیست؟

اولین تصاویر لو رفته : همسر جدید شهاب حسینی کیست؟
همسر جدید شهاب حسینی کیست؟

شهاب‌ حسینی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند نخست او با نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دوم او به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

سید فخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت. مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

طلاق شهاب حسینی از همسرش با وجود داشتن بچه و علاقه او به خانواده اش مانند بمب خبری بود. پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی مدتی است که عکس های تنها با کپشن های غمگین منتشر میکند و مدام از تنهایی صحبت میکند. اما شهاب حسینی سوپر استار سینما می‌گوید:

همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشن‌های منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده‌هایشان دور هستند.

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *