استایل عجیب بهنوش طباطبایی در لباس های بسیار گشاد +[عکس]

لباس های گشاد بهنوش طباطبایی توجه جلب کرد. “بهنوش طباطبایی” در لباسهای چند سایز بزگترش گم شد. با تصاویری از استایل عجیب بهنوش طباطبایی در خدمت شما هستیم.

عکسی دیدنی از بهنوش طباطبایی همسر اول مهدی پاکدل با لباسهای بسیار گشاد در خیابان و چهره ای متفاوت منتشر شد.

استایل عجیب بهنوش طباطبایی

استایل عجیب بهنوش طباطبایی
لباس های گشاد بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است.

تنها یک خواهر بنام تینوش دارد بجز سینما در تئاتر هم فعال است و یک ازدواج ناموفق نیز دارد. او همسر قبلی مهدی پاکدل بود و مدتی بعد از او جدا شد. بهنوش طباطبایی از همسر اولش فرزندی ندارد.

انتقام بهنوش طباطبایی از پاکدل

انتقام بهنوش طباطبایی از پاکدل
انتقام بهنوش طباطبایی از پاکدل

بهنوش طباطبایی تصویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که در این عکس در خط قرمز بی حجابی و با حجابی قرار دارد، خیلی از کاربران او را به اشاعه بی حجابی محکوم کردند و عده ای دیگر طرفدارش هستند.

با انتشار خبر عجیب کشف حجاب بهنوش طباطبایی آنچه ماجرای انتقام بهنوش طباطبایی از پاکدل خوانده شد دوباره برجسته شده است. اما قضیه چه بود؟ مهدی پاکدل سه سال پیش ویدئویی از خود منتشر می‌کند و در آن اعلام می کند شخصی پیج او را هک کرده. البته او از کسی نام نمی برد اما تلویحا اشاراتی می‌کند.

مهدی پاکدل می‌گوید چند ساعتی که این پیج دست “ایشان” بود برخی خاطرات را پاک و دوستان را آنفالو کرده است. از این رو برخی کاربران فضای مجازی شایعه کردند منظور مهدی پاکدل همسر سابق ایشان یعنی بهنوش طباطبایی است اما به هیچ وجه بدون دلیل نباید چنین ادعایی مطرح شود.

بهنوش طباطبایی در مختارنامه

بهنوش طباطبایی در مختارنامه
بهنوش طباطبایی در مختارنامه

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *