شاسی بلند جدید فونیکس FX روانه بازار ایران شد! [+فیلم و جزئیات]

فونیکس FX مدیران خودرو که نسخه ایرانیزه چری اومودا ۵ به حساب می آید، قرار است تا در هفته های آتی به صورت رسمی رونمایی شود و فروش آن آغاز گردد.

به احتمال زیاد کراس اوور FX با قیمتی در محدوده تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو به بازار می‌آید.

فونیکس FX مدیران خودرو

  • قیمت فونیکس مدیران خودرو
فونیکس FX مدیران خودرو
قیمت فونیکس مدیران خودرو, ماشین فونیکس ساخت ایران

ماشین فونیکس ساخت ایران

به گزارش منابع خبری:

برخی گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که فونیکس اِف ایکس در آذر ۱۴۰۱ با قیمتی حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بازار بیاید.

اومودا ۵ نام یکی از جدیدترین محصولات خودروسازی چری چین است که پس از معرفی در چین به سرعت توسط مدیران خودرو وارد ایران شده و به زودی فروش آن با برند فونیکس و به نام “فونیکس FX ” آغاز می‌شود.

در ادامه میتوانید عکس خودروی فونیکس FX را تماشا کنید:

فونیکس FX مدیران خودرو
ماشین فونیکس ساخت ایران, عکس خودروی فونیکس FX

فونیکس FX یک کراس اوور ۵ نفره است که در بازار جهانی مشخص فنی مختلفی دارد. اما مدیران خودرو برنامه دارد تا قوی ترین نسخه در دسترس اومودا ۵ را به ایران بیاورد. کراس اوور FX به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است که توسط کمپانی AVL اتریش طراحی شده و ۱۹۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند.

این خودرو مانند بسیاری از محصولات امروزی دارای تریم دو رنگ بدنه بود که قسمت‌های پایین به رنگ سفید و سقف و ستون‌ها به رنگ مشکی طراحی شده بود که حالتی شناور به سقف این خودرو بخشیده بود. فونیکس FX به دلیل شیب سقف در قسمت انتهایی استایلی شبیه به کراس اوور‌های کوپه دارد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *