فوری: مهلت ثبت نام کنکور سراسری دی ماه 1402 تمدید شد! [+جزئیات]

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام کنکور دی ۱۴۰۲ تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه خبر داد. در ادامه همراه ما بمانید.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دی ۱۴۰۲

بنبار گزارش های رسیده،پیش از این اعلام شده بود که فرآیند ثبت‌نام از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شده و تا پایان وقت امروز شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه دارد که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت‌نام تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

خبر مهم سازمان سنجش ؛ برخی رتبه‌های کنکور حقوق دریافت می‌کنند!

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دی ۱۴۰۲

  • تمدید مهلت ثبت نام کنکور دی ماه
تمدید مهلت ثبت نام کنکور دی ۱۴۰۲
تمدید مهلت ثبت نام کنکور دی ماه, تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1402

تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1402

به گزارش منابع خبری:

داوطلبان کنکور نوبت اول می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است که پیش از این اعلام شده بود که فرآیند ثبت‌نام از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شده و تا پایان وقت امروز شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه دارد که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت‌نام تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری دی

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دی ۱۴۰۲
تمدید مهلت ثبت نام کنکور دی ماه, تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1402

سازمان سنجش در ادامه این اطلاعیه یادآور شد: داوطلبانی که پیش از این ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند. ضمنا امکان هشت بار ویرایش اطلاعات ثبت نامی از اولین روز ثبت نام تا پایان مهلت مذکور برای متقاضیان فراهم شده است.

نخستین نوبت کنکور، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ است.


اخبار بیشتر:

تمدید مهلت ثبت نام کنکور


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *