فروش محصولات هپکو با تسهیلات ویژه! [+عکس و جزئیات]

سخنگوی وزارت صنعت گفت: با هدف حمایت از تولید داخل برای اولین بار ۶۰۰ دستگاه انواع محصولات شرکت هپکو با ۸۰ درصد تسهیلات بانکی به فروش میرسد.

محصولات شرکت هپکو

چنین شرایط خرید برای نخستین بار اجرا می‌شود و هدف از این بسته تشویقی، تحقق دستور رئیس جمهور برای حمایت از شرکت هپکو و کمک به فعالان حوزه معدن است.

بیشتر بخوانید:

بهمن خودرو قیمت دیگنیتی پرستیژ را به طور رسمی اعلام کرد! [+عکس و قیمت]

محصولات شرکت هپکو

سه مدل بیل مکانیکی، سه مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و دو مدل تراک از جمله محصولات هپکو است که مشمول خرید تسهیلاتی قرار دارند.

محصولات شرکت هپکو
تهسیلات شرکت هپکو

خرید اقساطی شرکت هپکو

به گزارش منابع خبری:

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز فروش محصولات شرکت هپکو با تسهیلات ویژه از امروز (چهارشنبه) که برای اولین بار اتفاق می‌افتد، خبر داد؛ ۸۰ درصد قیمت محصولات از طریقه تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، افزود مدت بازپرداخت تسهیلات 4 ساله با 6 ماه تنفس و سود 12 درصد درنظر گرفته شده است و 80 درصد قیمت محصول از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

در ادامه میتوانید عکس محصولات شرکت هپکو را مشاهده کنید:

محصولات شرکت هپکو
خرید اقساطی شرکت هپکو

قالیباف در مورد تنوع محصولات مشمول این تسهیلات گفت: 3 مدل بیل مکانیکی، 3 مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و 2 مدل تراک از جمله محصولات هپکو است که مشمول خرید تسهیلاتی قرار دارد.

مشاور وزیر صمت در پایان تاکید کرد: وزارت صمت از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید داخل استفاده می‌کند. ضمن اینکه در اجرای این سیاست اصولی طرح‌های دیگری نیز در دست انجام است که بزودی اعلام خواهد شد.


اخبار بیشتر:

تهسیلات شرکت هپکو


One thought on “فروش محصولات هپکو با تسهیلات ویژه! [+عکس و جزئیات]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *