سارقان منزل فرهاد مجیدی ؛ جزئیات سرقت و محتویات گاو صندوق وی

طبق گفته‌های نیروی انتظامی تهران پرونده سارقان منزل فرهاد مجیدی مراحل قانونی را طی می‌کند. سارقان گاوصندوق سرمربی استقلال را به سرقت برده‌اند. همراه باشید.

سارقان با به سرقت بردن گاو صندوق خانه مجیدی خسارت سنگینی به سرمربی استقلال زدند. سرقت گاوصندوق سرمربی استقلال و دزدیدن اوراق و اسنادش، خسارات بسیاری برای او به همراه داشت. در ادامه خبر سارقان منزل فرهاد مجیدی همراه ما باشید.

سارقان منزل فرهاد مجیدی

جزئیات سرقت و محتویات گاو صندوق وی

سرقت از منزل فرهاد مجیدی, سرقت گاوصندوق سرمربی استقلال, فیلم سرقت از منزل فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی شب گذشته در خانه ویلایی خود متوجه سرقت از منزلش شد. سرمربی استقلال وقتی به خانه خود که 2 طبقه است مراجعه کرد متوجه سرقت گاو صندوقی شد که در آن وسایل گرانقیمتی داشت. سارقان در اقدامی عجیب گاو صندوق سنگین خانه مجیدی را در فرصت مناسب از منزل وی خارج کرده ‌اند و خسارت سنگینی به وی زدند.


بیشتر بخوانید:


مجیدی بعد از این جریان با پلیس تماس گرفت و از آن‌ها خواستار پیگیری سرقت از منزلش شد. اما در گاو صندوق مجیدی چه محتویاتی وجود داشت؟ وی به پلیس اعلام کرده چند ساعت گرانقیمت، پول نقد، دلار و چک‌هایی داشته که گم شدن آنها برای وی دردسر ایجاد خواهد کرد. قرار شد سرمربی استقلال برای اعلام سرقت چک‌ها به بانک مراجعه کرده و چک‌های خود را مسدود کند.

سرقت از منزل فرهاد مجیدی, سرقت گاوصندوق سرمربی استقلال
سرقت از منزل فرهاد مجیدی, سرقت گاوصندوق سرمربی استقلال, فیلم سرقت از منزل فرهاد مجیدی

معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ درخصوص سرقت از منزل فرهاد مجیدی اعلام کرد:

از منزل فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران ‌شب گذشته سرقت شده است. هم‌چنین از منزل وی مقادیری وجه نقدی به سرقت رسیده است و پرونده مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سارقان منزل فرهاد مجیدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *